• BDubzZz86
    4
    Hey Pokeren.nl community members,

Ik dacht we maken even dit topic aan om een beetje inzage te krijgen in wat de verschillende smaken zijn hier onder de mensen m.b.t. films. Gebruik dit topic om bijvoorbeeld via een embedded link een Trailer te plaatsen van de film en schrijf er een kleine (max één of twee alineas) review over en geef het een cijfer van 1 t/m 10. Probeer dit topic ook echt alleen te gebruiken voor discussies/reviews omtrent films. Roy heeft zelf al een andere topic aangemaakt als je over series (zoals Game of Thrones, Ozark, Breaking Bad, etc.) wilt kletsen. Hieronder zal ik alvast een korte review schrijven van een film die ik recentelijk heb gezien en ik hoop dat als dit topic actief gebruikt word ik af en toe een suggestie van een mede pokerspeler kan gaan kijken.
  • BDubzZz86
    4
    Thor: Ragnarok

Ik was reeds bezig met het kijken van een aantal films van de Marvel Comics (ja; deze heb ik ook al eerder gezien). Beetje lastig om deze film in te schatten. Om het verhaal goed te volgen is het belangrijk dat je een aantal andere films eerder hebt gezien maar als we ervan uit gaan dat je dit hebt gedaan dan is deze film wel vermakelijk.

Kort gezegd: Leuke scenes met goede actie / Aantal leuke komische momenten.
    Cijfer: 7,5 / 10
  • BDubzZz86
    4
    Fear & Loathing in Las Vegas

Een film die ook momenteel beschikbaar is op Netflix "Fear and Loathing in Las Vegas" is één van mijn favoriete films van Johnny Depp. Het is een film uit de eind jaren 90 en is wat mij betreft één van zijn beste films aller tijden. Benicio Del Toro speelt een geweldige supporting rol en maakt de film wel compleet. De film is af en toe een beetje verwarrend om te volgen maar dit komt ook door het feit dat de twee hoofdrollen van de film zo'n beetje altijd onder invloed zijn van meerdere drugs.

Kort gezegd: Goede "Vegas" film en zeker goed geacteerd door beide heren.
    Cijfer: 8 / 10
  • Jona
    2
    Al sla je me dood! Ik ben zelf ook filmfreak!!
  • BDubzZz86
    4
    Mandy

Ja wat moet ik over deze film zeggen? Deze film is uit 2018 maar als je het gaat kijken zal het overkomen alsof deze film in de jaren 80 is gemaakt. Dat was dan ook wel opzettelijk de bedoeling omdat de film zich in de jaren 80 afspeelt. Eerlijk gezegd vind ik dit één van de betere films van Nicholas Cage (dat zegt op zich niet veel) en raad ik deze film alleen aan voor mensen die van niet logische films houden. Er zit weinig logica in deze film maar hij is wel erg bizarre.

Kort gezegd: Kijk deze film niet als je drugs hebt genomen want dan gaat het je wel ten kosten staan.
    Cijfer: 7/10
  • BDubzZz86
    4
    MaleVolent

Tja...laat ik beginnen met de genre: Thriller. Op zich is dat niet voor iedereen maar mijn vrouw is 28 weken zwanger, erg hormonaal en houd van dit soort genres dus ja deze stond bovenaan op Netflix bij ons. Ik vond het een erg matige film met weinig verdieping. Wat mij betreft kan ik jullie de tijd besparen want ik ben gisteren hierdoor 1,5 uur van mijn leven kwijtgeraakt...dus bespaar jezelf de moeite :lol:

Cijfer: 4,5/10
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube