• Remco
    1
    Iemand al ervaring op gedaan met de nieuwe RIOpoker van ‘Phil Galfond’?

Bieden ze op dit moment alleen cashgames aan?
    Weet iemand wat de planning is met deze site.

Ik ben erg benieuwd. Ik hoor graag jullie ervaringen !
  • Stijn Augustinus
    13
    Ook wel benieuwd naar inderdaad!
  • Jordyitalia
    11
    Ik heb vandaag de poker cliënt geïnstalleerd. Op dit moment kan je alleen NL hold'em en PLO cash games spelen.

Ze hebben een goede first deposit bonus, ze geven 100% tot een bedrag van 600 euro die je in onbeperkte tijd kan vrij spelen. Enige voorwaarde hieraan is dat je minimaal 1 hand speelt in 30 dagen tijd. Dus als je 31 dagen achter elkaar niet speelt vervalt de bonus.

Elke keer als er een grote pot is geweest krijg je een splash pot. Dit houd in dat de rakeback in de pot terecht komt. Dit zorgt weer voor een nieuwe dynamic in de game. Je moet je strategie hierop dus aan gaan passen.

Je speelt anoniem aan de tafels, dus niemand ziet je echte naam. Daarnaast zijn huds verboden aan de tafels. Dit kan je natuurlijk als voordeel of nadeel zien.

Conclusie, een goede site voor beginnende cash game spelers. De rake is vrijwel gelijk aan pokerstars en party poker maar je krijgt er wel 51% rakeback voor terug via de splash pots!! :wink:
  • Don Roberto
    31
    klinkt als een goede site Jordy. Hoe ervaar je het niveau?

Ik hoop dat ze later ook toernooien aan gaan bieden :)
  • Jordyitalia
    11
    Voor wat ik nu gezien heb is het niveau vrij matig
  • Don Roberto
    31
    kun je aangeven hoe jij zelf je spel aanpast op de splash pots? Ben zelf overigens groot fan van de afwezigheid van een hud :). Live heb je die immers ook niet. Ik wil die site zeker een keer proberen al hoop ik natuurlijk op een wat breder aanbod.
  • Henk
    1
    Hoe heb je geld gestort? Credit card werkte bij mij niet.
  • Jordyitalia
    11
    Geld kan je gewoon via de bank storten. Je moet dan de optie trustly bank transfer kiezen.

Ik heb mijn range niet aangepast omdat je heel vaak ge3-bet gaat worden. Wat ik wel doe is groter raisen zodat de blinds niet zn goede prijs krijgen. ligt natuurlijk aan de grote van de splash pot want die kunnen verschillen. Ik heb me er verder nog niet in verdiept, het kan goed zijn dat je ook je range aan kan passen bij z'n splash pot.
  • Don Roberto
    31
    Meerdere sites zijn nu overgestapt op Trustly (wat overigens prima werkt). Zal wel met de Nederlandse regelgeving ofzo te maken hebben. iDeal mocht niet meer, dan maar zo :) maar het is praktisch hetzelfde als je het mij vraagt.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet