• Corjan
    0
    Ben al een tijdje lid van dit forum en dan is het ook wel de hoogste tijd om mezelf eens (kort) voor te stellen.

Mijn is dus Corjan, ben inmiddels 50 jaar jong en speel nu zo'n 15 jaar poker. Zo af en toe hier en daar een (klein) resultaat maar vind het voornamelijk een verdomd leuk spelletje. Zo nu en dan speel ik eens een toernooitje in HC en heel af en toe ga ik wel eens naar Namen (Belgie) om een kaartje te leggen.

Ook ik ben begonnen met pokeren in een kroeg waar ik met enige regelmaat vertoefde. Zo rol je er wel een beetje in en voor ik het wist deed ik zelf iets met organiseren. Al een tijd geleden trouwens hoor.

In het eerste seizoen 1x meegedaan met pokeren.nl maar helaas zonder succes. In het 2de seizoen meerdere keren meegedaan en zowaar ook nog de finale gehaald bij RKC in Waalwijk (2016). De hele dag genoten van de sfeer en ook nog eens lekker gespeeld. Uiteindelijk net niet gewonnen (ik werd 3de) terwijl Julian toen won. Ook vorig jaar de finale gehaald en werd toen 20ste. Nieuw seizoen = nieuwe kansen dus dit jaar (2019) zal ik wederom proberen om me voor de finale te plaatsen.

Ik ben een recreatieve speler die vooral geniet van de ambiance aan een pokertafel en de interactie met andere spelers. Het is ook zo'n leuk, raar, interessant en prachtig spel dat pokeren!!

Iedereen heel veel plezier met pokeren hopenlijk winnen jullie allemaal (tenzij ikzelf ook mee doe aan hetzelfde toernooi ;-) )

Mijn avatar is trouwens niet per toeval gekozen. Op een ander forum heet ik namelijk Houtlijm.
  • Don Roberto
    31
    Hoi Corjan,
    Welkom op het forum en top dat je een account hebt aangemaakt.

Succes en vooral plezier aan de tafels en we horen graag van je wanneer je een leuk toernooi speelt of interessante handjes mee maakt! :D

Groet,
    Robert
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal