• Degenontour
    1
    Hallo lieve mensen,
    Een aantal van jullie zullen wel weten dat ik werkzaam ben als blogger voor o.a. PokerCity en PokerNews. Toen ik vorig jaar te horen kreeg dat ik naar Las Vegas mocht om voor PokerNews.com de WSOP te gaan bloggen dacht ik dat het leuk zou zijn voor later als ik het op beeld vast zou gaan leggen. Dat ging vooraf en in de eerste week nog vrij goed, maar vervolgens hield de audio van mijn laptop er mee op. Helaas moest ik vroegtijdig stoppen met het vloggen van mijn avonturen.

Sinds het World Series of Poker Circuit event in Marrakech heb ik echter de vlog camera weer opgepakt en probeer ik met enige regelmaat er weer een leuke video uit te knallen. Het filmen en editten is nog vrij roestig, maar ik doe m'n best!

De volgende video's staan voor de komende weken op de planning:
    - Met een grote groep spelers gaan we zondag 10 maart de €60 weekly in Scheveningen overnemen.
    - Ik ga naar Namen toe om het Main Event van Lex Live Spring Festival te bloggen voor PokerNews.com
    - Ik ga naar EPT Monte Carlo voor PokerNews.com om meerdere toernooien te gaan bloggen
    - Ik mag we weer gaan voorbereiden op Las Vegas!
    - Nog meer Las Vegas
    - WSOP
    - En nog meer Las Vegas en WSOP

Check hier mijn laatste video's en abonneer als je het leuk vindt om meldingen te krijgen als ik een nieuwe video upload. Joe!

• Roy
    24
    Nice man, goed bezig. We gaan de video's ook zeker in ons videogedeelte plaatsen. Ik ben zelf ook bij Lex Live dus we zien elkaar in Namur!
  • Simon
    7
    Videomap op site is aangemaakt, en ben geabonneerd :) Succes met de vlogs!
  • Degenontour
    1
    Tof! Leuk om te horen.

Wie weet doe ik in de toekomst eens een Q&A en beantwoord ik vragen over het live reporten.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet