• Nick de Haan
    0
    Hoi Poker.nl vrienden,

Op dit moment ben ik veel streams aan het kijken en aan het proberen om mijn HUD (statistieken van speler) onder de knie te krijgen. Er is een speler genaamd Arlie Shaban die ik op dit moment aan het volgens ben. Hij is nu met een challange bezig en speelt veel sit en go's. In zijn HUD gebruikt hij de statistieken "RFI" en "FST" de rest van zijn statistieken kan ik wel plaatsen. Zou iemand me kunnen vertellen wat deze stats betekenen??? Verder opmerkingen of tips hierover zijn altijd welkom.

Groeten Nick / WinThePlanet
  • Ron
    0
    RFI = Raise First In
    FST = Fold to Steal
  • Nick de Haan
    0
    Bedankt voor je reactie Ron!!!
  • Nick de Haan
    0
    Goedemorgen Pokerstrategen,

Fold to steal snap ik wel. Neem aan dat dit gewoon een fold is van de tegenstander bij een blind battle??? Welk % is hier hoog voor en wat laag??? Verder snap ik het begrip Raise First In nog niet helemaal. Wie kan dit verduidelijken en er een hoog en laag % aan koppelen. Ik hoor graag van jullie!!

Groeten,

Nick de Haan
  • P-Tree
    0
    RFI is het percentage van je handen waarbij je als eerste de pot raised (als er dus naar je gefold wordt). Het lijkt me dat die in de buurt van de PFR moet liggen ;-)

De FST ligt bij de betere spelers rond de 65 tot 70% geloof ik, maar anyone correct me if I am wrong.
  • P-Tree
    0
    Net even gekeken, over 63000 handen ligt FST bij mij op 72%, RFI op 18,7%, PFR op 13%
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet