• Roy
    24
    Via discord is het idee ontstaan om een keer te gaan zaalvoetballen met een leuke groep spelers uit de Community. We willen proberen om dit ergens in juni voor de eerste keer te doen. Er zijn een aantal opties en via de poll hier beneden kun je stemmen welke dag/dagen jouw het beste uitkomt.

Optie 1 - zaterdag 8 juni 14:00
    Optie 2 - zaterdag 15 juni 14:00
    Optie 3 - zaterdag 22 juni 14:00

De locatie zal ergens in of rond Utrecht worden. We willen de zaal 1.5 uur huren en de kosten delen we dan gewoon door het aantal spelers. Het betalen gaat van te voren via tikkie of bankoverschrijving en dan zal ik ook de zaal huren. Ik heb zelf een bal en shirts/hesjes moet ook wel lukken. De tijd heb ik even op 14:00 gezet, maar dat kan ook een uur eerder of later worden.

Voordeel van zaterdag 8 juni is dat we 's avonds de voorronde in Schoonrewoerd hebben om 19:00. Deze locatie ligt erg dichtbij Utrecht/Nieuwegein.

Met zaalvoetbal speel je normaal gesproken 4+1 keeper, dus 5 tegen 5, maar wat ook kan is gewoon 5 tegen 5 zonder keeper en dan scoren binnen de cirkel. Even kijken of we mensen kunnen vinden die kunnen keepen. Beste is denk ik ook dat we per team minimaal 7/8 spelers hebben. Weet niet hoe het met de conditie van iedereen zit, maar als we 1,5 uur spelen kunnen we lekker doorwisselen.

Na het voetbal kunnen we eventueel nog ergens wat gaan eten/drinken met de mensen die dit leuk vinden.

Laat via de poll even weten welke dag/dagen je kunt en dan maak ik een lijstje per datum met de spelers die kunnen meedoen. Mensen hoeven niet persé in de Facebookgroep te zitten. \

**update**

Ik kan via de poll niet zien, wie op welke optie heeft gestemd, dus het is beter dat jullie hier nog even reageren welke dag/dagen jullie kunnen.

Zaterdag 8 juni

1. Roy Godschalk
    2. Michel Verkruijssen
    3. Ian van Tongeren
    4. Nick de Haan
    5. Stijn Augustinus
    6. Wilfred van Duijne
    7. Laurens Moet
    8. Simon Steenstra
    9. Michael van Wilsem

Zaterdag 15 juni

1. Roy Godschalk
    2. Michel Verkruijssen
    3. Ian van Tongeren
    4. Stijn Augustinus (twijfel)
    5. Laurens Moet
    6. Simon Steenstra
    7. Michael van Wilsem
    8.

Zaterdag 22 juni

1. Roy Godschalk
    2. Martin Hummel
    3. Robert Mol
    4. Michel Verkruijssen
    5. Ian van Tongeren
    6. Stijn Augustinus (twijfel)
    7. Wilfred van Duijne
    8. Laurens Moet
    9. Sandu Dumitru
    10. Simon Steenstra
    11. Maurits Grashuis
    12. Michael van Wilsem
    13. Gerard van Oosterbrugge (keeper)
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    1. Welke dagen kun jij meedoen? (6 votes)
        Ik kan alle dagen
        67%
        Alleen 8 juni
        17%
        Alleen 15 juni
          0%
        Alleen 22 juni
        17%
        8 en 15 juni
          0%
        8 en 22 juni
          0%
        15 en 22 juni
          0%
  • Roy
    24
    Ik kan via de poll niet zien, wie op welke optie heeft gestemd, dus het is beter dat jullie hier nog even reageren welke dag/dagen jullie kunnen.
  • Robert Mol
    5
    Dan ik ook alleen 22 juni
  • PPmartinhummel
    5
    Ik denk na het eten/drinken ook ff een homegame opzetten ^^. Uiteraard alleen maar met playmoney.
  • Michel Verkruijssen
    0
    Nog wel alle dagen voor mij. Maar als het de 15e mooi weer is dan zit ik bij Guus in het Philips Stadion.
  • Jona
    2

voor de lol playmoney spelen is ook leuk!! ^^
  • Ian van Tongeren
    0
    8 en 15 juni kan ik sowieso, 22 juni is een twijfel geval maar vooralsnog wel!
  • Nick de Haan
    0
    Ik kan alleen 8 juni!
  • Stijn Augustinus
    13
    8 juni sowieso. 15 en 22 nog niet zeker.
  • Roy
    24
    Heb alles tot nu toe bijgewerkt
  • PPmartinhummel
    5
    Go 4 22e! Dan heb je iig een halve keeper ;-). Want speel ook graag op het veld.
  • Laurens Moet
    0
    Ik kan, voor zover ik nu weet, gewoon elke dag. En ik wil wel keepen.
  • Roy
    24
    Lijst is weer bijgewerkt.
  • SimonS
    2
    Ik kan alle dagen!
  • Roy
    24
    We hebben Gerard van Oosterbrugge erbij als keeper. We hebben ook nog wat veldspelers nodig.
  • Laurens Moet
    0
    Gaat dit nog door?
  • Roy
    24
    Hey Laurens.

Niet genoeg man helaas, dus we zoeken een nieuwe datum en dan proberen we het nog een keer.
  • Alberto
    0
    Jammer, dat het niet door gaat dit keer.
    Wellicht de volgende keer. Hou me maar op de hoogte.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet