• Don Roberto
    31
    De titel zegt het al. Wat speel je het liefst wanneer je (mag zowel live als online) pokert?
    Dit mag in het breedste begrip van het woord. Zijn het bijvoorbeeld cashgames, sit & go's, toernooien of een combinatie daarvan? En speel je bijvoorbeeld turbo's of juist liever toernooien met een trage structuur? FO? Rebuy? Bounty? Leef je hieronder uit! :D

Persoonlijk speel ik online bijna alleen 6-handed €25,- toernooien met blindlevels van 10 minuten zodat ik lekker veel speelruimte heb en het bijna nooit een crapshoot wordt.
    Meestal speel ik er dan een stuk of 6 tot 8 per maand waarbij de helft dan Bounty is en de andere helft een Re-Entry (die ik gewoon met 1 kogel aanvang en als FO benader).
    Af en toe heb ik periodes waarin ik ook wat 5-handed sit & go's aanklik.

Live heb ik niet echt een schema voor mezelf, en wil ik op sommige HC events die ik echt gaaf vindt gewoon spelen wat op dat moment qua tijd (en in combinatie met werk) goed uitkomt.
    Het liefst speel ik dan meerdaagse toernooien met een goede structuur, alleen soms pak ik toch weer een 1-daagse turbo omdat deze vaak in het weekend zijn en geen vrije dagen kosten.

Cashgamen doe ik nooit, totaal niet mijn ding.

Hoe zit jullie "pokerleven" eruit?
  • Stijn Augustinus
    13
    90% speel ik live, online trekt me niet. Speel ook bijna alleen maar in HC ipv home-games.
    Mijn favoriete toernooi is 8-max, levels van 60 minuten of meer, 30k+ starting stack, 3 daags, en dan freeze-out of single re-entry.
  • Luc
    2
    Bijna uitsluitend live, online kan mij niet boeien voor > 2uur

Homegames
    Buyin tussen de €30 en €150
    Afhankelijk van de structuur / buyin tot een straal van ±75km
    (*)

HC
    Weeklys : buyin €30Rebuy tot €110
    Series : side events, of via sats in ME's, En uiteraard de Small Ball's <3

Namur / Rozvadov
    1x per jaar

(*) Cashgame alleen bij homegames als ik vroeg uit het toernooi lig en ik met iemand meegereden ben / iemand met mij is meegereden.... om de tijd te doden.

Toernooien met grote velden en dan een buyin tussen de 100 en 300 euro met een goede structuur is wel wat ik het liefst speel ja.... tot later, Rozvadov :-)
  • antjepetra
    2
    Meestal online.

Met een goede structuur lange blindlevels FO of bounty. Turbo's is niet zo mijn ding

Live heb ik nog niet veel ervaring mee wel voorrondes gespeeld maar HC nog niet, dit gaat veranderen. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren, is natuurlijk en hele andere dynamiek.
  • madcowdizeez
    3
    Eigenlijk vond ik online tof toen we PKR 3D nog hadden. Helaas hebben we dat niet meer en verveel ik mij razendsnel. Ik speel vooral live. Liefst Freeze-out of single re-entry. Ik merk wel de laatste tijd dat mijn geduld snel opraakt bij toernooien die meerdaags zijn. Dus ik probeer ook wat vaker 1daagse toernooien te spelen en dat bevalt mij beter.

Tot nu toe tevreden met HC Weekly. Verder speel ik af en toe wat voorrondes als ik toevallig in de buurt ben. Cashgames 2/2 of 2/4 zijn ook dingen die ik meer begin te waarderen aan poker. Voorheen vond ik niets aan cashgames maar ik doe altijd mee als ik uit een toernooi lig of als ik te laat ben met registreren. Het is wel fijn als je binnen 1-2 uur 200-400 euro winst maakt i.p.v. 20 uur pokeren en dan min. cashen met een beetje pech voor hetzelfde bedrag. Andere kant is dat als je scoort met een toernooi dan scoor je echt goed. Je gehele verliesreeks is dan goedgemaakt.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet