• Roy
    24
    888Poker schoot jaren geleden uit de startblokken met promoties waarbij spelers echt gratis geld kregen dat ze direct uit konden cashen. Later is dit aangepast en kregen nieuwe spelers toernooitickets. 888 is een grote speler in de online poker markt, maar zelf speel ik er eigenlijk al jaren niet meer op.

Zijn er hier mensen die op 888 spelen? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaring met deze site en misschien kunnen jullie ons wat meer vertellen over het huidige aanbod.

888Poker review
  • Don Roberto
    31
    888Poker komt bij mij op een stevige tweede plek als het gaat om favoriete pokersites. Dit door het prima aanbod, de manier waarop inderdaad nieuwe spelers geworven worden en tot slot de redelijk softe velden. 888Poker heeft niet de sofste velden van allemaal, maar wel duidelijk softer dan bijvoorbeeld een PokerStars of PartyPoker.

Het is voor beginnende spelers dan ook absoluut een site die ik aan zou raden om uit te proberen.
  • Roy
    24
    Wat zijn de toernooien die dagelijks draaien en hoeveel spelers komen daar op af?
  • Don Roberto
    31
    The Catfish was altijd mijn favoriet voor de hogere buy-ins (12min levels en een buy-inn én rebuy van 12 dollar).

Voor beginnende spelers is The Goldfish denk ik een prima toernooi, voor 1 dollar (buy-in én rebuys) en blindlevels van 10min.

De velden gaan wel (afhankelijk van buy-in) meer richting 500 tot 1.000 spelers.

Op gegeven moment ben ik (maar dat weet je al) dus overgestapt op Unibet omdat de velden daar softer zijn, en vaak ook wat kleiner.
    Een ander minpuntje van 888Poker is dat in mijn ogen teveel toernooien een Rebuy format hebben.
    Ik snap natuurlijk dat het voor sites heel goed is om rebuys en re-entries te implementeren, maar traditionele freeze-outs hebben toch wel mijn voorkeur!
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet