• Simon
    7
    Hallo!

Mijn naam is Simon Kuntz, ik ben 27 jaar en sinds kort aan het werk bij pokeren.nl . Ik schrijf artikelen en werk mee aan de nieuwe site. Verder zul je me regelmatig op locaties van de Poker Series bezig zien als wedstrijdleiding. Ik poker zelf zo'n 7 jaar (Online) en heb in mijn studententijd altijd wel een klein zakcentje kunnen verdienen op de micro stakes. Live heb ik niet zoveel (lees: geen) ervaring dus dat lijkt me zeker leuk om vaker te doen.

In mijn vrije tijd doe ik ook aan fitness, tennis en squash. Verder speel ik af en toe ook nog Rocket League en Hearthstone als games.

Ik kijk er erg naar uit de Pokeren.nl community beter te leren kennen en zal mijn best doen hier mijn steentje aan bij te dragen.
  • Roy
    24
    Yes, ik zit sinds kort niet meer alleen op kantoor. Simon is ons team na de zomervakantie komen versterken en daar zijn we erg blij mee. Het project is te groot geworden om alleen te doen, dus op deze manier kunnen we nog meer content plaatsen en de Poker Series nog beter promoten.
  • LagunaLoire
    3
    Goed bezig samen :cool:
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention