• Roy
    24
    Don Roberto alias Robert Mondelaars speelt later vandaag de finaletafel van het Breda Poker Series Main Event. Heel erg veel succes Robert en we gaan het zeker volgen!

Vanaf 16:00 is de finaletafel live via PokerCity te bekijken
  • antjepetra
    2
    Heel veel succes.

Vanaf 16.00 live stream inderdaad @pokercity.
  • Don Roberto
    31
    Hoi Roy, dankjewel en wat leuk en attent!

Enige hulp van de Pokergoden zal nodig zijn aangezien ik tot de lagere stacks behoor, maar wie weet... alles is nog mogelijk! :blush:
  • Roy
    24
    Ere wie ere toekomt! Ik hoop echt dat je hem wint. Zou leuk zijn en dan kan ik morgen weer een leuk stukje schrijven.
  • Roel vt
    1
    Veel succes hoor! Ik ga ook kijken of ik het kan volgen
  • Don Roberto
    31
    Bust als 8e. Ben heel blij als ik naar het gehele toernooi terug kijk. Stiekem had ik vandaag op iets meer gehoopt maar meer dan dit zat er nu niet in denk ik.

Op naar het volgende toernooi! :)
  • Henk
    1
    Jammer. Sowieso mooie prestatie.

Wat was jouw gedachte bij die AK vs AA hand. (AA al open terwijl er nog geen all in was.)
  • Roel vt
    1
    Jammer dat je niet verder bent gekomen. Toch een prima resultaat
  • Don Roberto
    31
    Die AK was zo ontzettend onnodig. Franklin (die dus als 10e eindigde) had zelfs één van de hoogste stacks aan tafel en blijft na zijn actie crippled achter.

Sowieso vond ik zijn reusachtige 4bet daar misschien niet de beste optie, maar ik kan er nog inkomen omdat Firoz hem al een paar keer ge3bet had.

Maar als je dan zien dat je vs AA zit en je flopt werkelijk helemaal niets, dan moet je daar natuurlijk altijd opgeven. Franklin had dan iets van 15BB tot 20BB overgehouden en nu gooit ie er gewoon een hoop chips achteraan terwijl hij alleen kon winnen door runner-runner Koning of runner-runner flush.
  • Don Roberto
    31
    uiteindelijk toch twee extra payjumps meegepakt op de FT en (afgerond) €4.000,- is een mooi bedrag na drie dagen pokeren.

Je hoopt altijd op meer maar alles bij elkaar genomen ben ik blij met het resultaat. Tegen het einde van dag 2 toen er nog 13 of 12 man in zaten kwam ik in een blind vs blind spot waar ik 88 erin krijg tegen KK van Firoz, en de ongelofelijke mazzel heb daar een 8 te floppen. Dus wat dat betreft zul je mij niet horen klagen :)
  • Roel vt
    1
    Heel mooi resultaat hoor!
  • Henk
    1
    ja, onnodig is inderdaad een prima samenvatting
bold
italic
underline
strike
code
ulist