• Laurens Moet
    0
    Toernooi: Pokeren.nl series in Spijk

Blinds: 2000/1000
    Stacks:
    BB(ik): 28000
    SB: ~34000
    UTG+2: ~60000

Preflop:
    Ik krijg op de BB 29off, UTG+2 limpt in, SB limpt in, BB check.

Flop: (pot 6000)
    2 2 9 rainbow

SB check, BB check, UTG+2 bet 2000, SB fold, BB calls

Turn: (pot 10000)
    7 voor 2 schoppen op het bord.

BB check, UTG+2 Bet 2000, BB raise naar 5000, UTG+2 All in. BB snapcall.

Villain showt 99 tegen mijn 29o.

River geen 2 dus einde toernooi.

De vraag hier is, los van het resultaat natuurlijk, was mijn call de juiste keuze of niet?
  • Stijn Augustinus
    13
    Welke call was de juiste? Diegene op de flop? Dat is een juiste call ja, als je daar gaat raisen heb je nooit bluffs en rep je dus alleen maar value.
    Zorg dat je je niet teveel op het resultaat richt. Heeft villain hier netjes AA zal je dit waarschijnlijk nooit posten.
  • Don Roberto
    31
    Soms krijg je gewoon echt lelijke setups in poker waar je bijvoorbeeld 2nd nuts tegen de nuts hebt. Maar soms is het net andersom, in jouw voordeel.

Probeer zoals Stijn zegt niet teveel naar het resultaat van een hand te kijken, maar meer naar hoe je een hand hebt gespeeld.

Aan deze hand kan je helaas weinig doen. Je flopt de wereld, alleen je tegenstander flopt het hele universum. Shit happens, better luck next time!
  • Laurens Moet
    0
    Bedankt voor de feedback heren. Als beginner kan ik me niet vaak genoeg achter de oren krabben, maar eigenlijk doe ik dat vrijwel alleen als het mis gaat besef ik mij na de reacties. Toch weer een flink verbeterpuntje rijker
  • Don Roberto
    31
    het resultaat van een hand is eigenlijk van ondergeschikt belang. Mensen plaatsen bijvoorbeeld zelden handjes die ze winnen, terwijl ze dat wel zouden moeten doen. Is er genoeg value gehaald? Was het lucky?

Handen waar je echt over twijfelt en die lastig waren (of je nu won of verloor) zijn perfect om hier te plaatsen ;)
  • Roy
    24
    Dit soort dingen doe je inderdaad heel erg weinig aan. Maar het is altijd goed om handjes te posten waar je twijfels over hebt.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet