• Roy
    24
    Je review over Upswing Poker kun je op onze website bekijken. Het trainingsprogramma is opgericht door Doug Polk en Ryan Fee. Vooral het "Core Lab" is erg interessant voor beginnende spelers, want ze helpen je op een goede manier om de basis onder de knie te krijgen. Met basis bedoelen we niet de regels zoals handwaardes en andere standaard dingen. Het gaat dus echt over pokerstrategie zoals het denken in ranges, je hand selectie, 3bet pots en nog veel meer.

Wij hebben zelf ook een abonnement bij Upswing Poker en zijn erg tevreden over het aangeboden lesmateriaal. Ik heb er dan ook geen moeite mee om Upswing Poker bij mensen aan te raden omdat ik zelf weet wat ik via Upswing heb geleerd.

Upswing Poker Review

We zijn ook heel erg benieuwd naar andere mensen die lid zijn of waren van Upswing. Vertel ons je ervaring en waarom je het juist wel of niet zou aanraden aan andere spelers.
  • Don Roberto
    31
    Wat in mijn ogen goed is aan Upswing is dat het vooral erg up to date is. Wat ik daarmee bedoel is dat wanneer je bijvoorbeeld een pokerboek koopt, je zal zien dat de stof in een pokerboek vaak wat gedateerd is.
    Poker is in de loop der jaren veranderd en er zijn steeds nieuwe inzichten en strategieën bijgekomen, die je niet meekrijgt wanneer je je stof enkel uit boeken zou halen.

De dingen die je via Upswing leert hebben echt betrekking tot poker anno 2019 waardoor het in mijn ogen veel waarde heeft.

Dat het geld kost is dan wel weer erg jammer, maar natuurlijk wel begrijpelijk.
    Het is echter wel zo dat het internet echt vol staat met bruikbare gratis informatie waarmee je je spel kan ontwikkelen. Er zijn zoveel artikelen en video's online te vinden, dat het niet zwart-wit is dat je zonder Upswing helemaal nergens komt.

Wanneer je je als speler serieus wil ontwikkelen is Upswing zeker een aanrader, maar in mijn ogen geen must als je aan je spel wil werken. Echter moet je als je geen Upswing gebruikt dan wel daadwerkelijk de discipline hebben om andere bronnen te raadplegen.
    Wat sowieso altijd goed (en gratis) is om te doen is om proberen in contact te komen met pokerspelers die qua niveau beter zijn dan jijzelf... waarmee je handen kan overleggen en kan sparren over strategie. Een forum als dat op Pokeren.nl is natuurlijk een ideaal voorbeeld van een gratis platform waar je enorm veel kan leren.

Ongeacht of je nou Upswing of andere bronnen gebruikt moet je wel altijd de bereidheid hebben je spel te willen verbeteren en fouten in te leren zien.
    Ik ken echt heel veel spelers die al jaren pokeren en qua ontwikkeling eigenlijk al jaren stil staan. En dat is prima wanneer je poker ziet als pure hobby die geld mag kosten (bijna elke hobby kost immers geld). Maar wanneer je echt stappen wil zetten zul je vooral altijd kritisch moeten blijven kijken naar je eigen spel en op zoek gaan naar punten waar je verbeteringen kan maken.

In ieder geval zijn er altijd meerdere wegen naar Rome, het een sluit het ander niet uit. Maar mocht je kiezen voor Upswing, dan is dat de investering in ieder geval zeker waard!
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet