• Simon
    7
    Naar aanleiding van het artikel: PokerStars Test Nieuwe All-In Cash Out Functie Uit, wat zojuist is uitgebracht op Pokeren.nl zijn we benieuwd wat jullie vinden van deze bijzondere "All-In Cash Out" Functie die PokerStars aan het uittesten is. Zie jij jezelf hier gebruik van maken, of niet? Laat het weten in de Poll hier of in het artikel. Graag horen we ook waarom

Ikzelf denk dat deze optie ten eerste het spel minder leuk maakt. Ten tweede denk ik dat het diefstal is op het moment dat je elke keer al 1% inlevert, wat op de lange termijn echt superveel is.
    1. Ga je gebruik maken van de All-In Cash Out Functie, mocht deze er komen? (5 votes)
        Ja
        20%
        Nee
        80%
        Geen Idee
          0%
  • Don Roberto
    31
    In mijn opinie kan je hier geen fan van zijn wanneer je een echte pokerliefhebber bent. Al dit soort side options/plays hebben in mijn ogen weinig met poker te maken en zijn in mijn ogen met name gemaakt om het huis zelf rijker te maken.

Zoals Simon al zegt, die ene procent is op de lange termijn echt gigantisch veel.
    Nu speel ik zelf nooit op Pokerstars, maar als ik er al zou spelen zou ik gewoon never nooit gebruik maken van deze optie omdat het je op lange termijn gewoon geld kost.
    Eigenlijk ben je gewoon geld aan het doneren aan het huis en waarom zou je?

Ik hoop dan ook niet dat andere pokersites het voorbeeld van Pokerstars gaan volgen. Het is echt weer een zinloze toevoeging aan het spel.
  • harryhaverhoek
    0
    waarom zou het als pokerfan niet mogelijk zijn? als je nou een niet al te grote stack hebt en je speelt 10-10 je denk nu ga ik all-in.
    en je tegenstander zegt call en die laat A-A zien....
    dan heb je zoon 20% kans zou je dan niet liever je verlies nemen maar toch nog in het toernooi zitten en dus kans maken om verder te komen?

iedereen maakt wel is een verkeerde beslissing of loopt dus tegen een over paar op

en als die A-A dan als nog wilt spelen kan die de volledige pot winnen
  • harryhaverhoek
    0
    en zou je zelf niet voor de 80% gaan als je A-A die je dan gegarandeerd zou krijgen? of zou je voor de volle 100% gaan?
  • Don Roberto
    31
    het geldt alleen bij cashgames.
    En nee, 20% equity is nog steeds 20% equity en als je bij voorbaat 1% aan het huis gaat geven bij een cash out kost je dat op lange termijn juist meer geld.

Kortom, resultaat is dat ongeacht je hand je altijd meer aan het huis gaat betalen en daardoor veel meer geld kwijt gaat raken op den duur.

Het gaat dus helemaal niet om het maken van een fout, want we lopen allemaal een keer met KK tegen AA op, maar dan ben je alsnog stom om uit te cashen en het huis zoveel te betalen.
    Andersom ook, als ik AA heb ga ik natuurlijk niet uitcashen en het huis meteen 1% geven, dan ben je gewoon dief van je eigen portemonnee.

Probeer even de achterliggende gedachte van deze optie in te zien, namelijk dat het een trucje is van Pokerstars om meer geld van de spelers af te pakken (lees; méér rake te laten betalen).

Je hebt er als speler dus nooit voordeel bij, maar altijd een nadeel omdat je een slootwater aan rake blijft betalen bij uitcashen.
  • harryhaverhoek
    0
    ok zo had ik er niet over nagedacht, gelukkig doe ik niet aan online poker om echt geld.
    ik doe het ook echt als hobby en zit dus graag met andere mensen gezellig aan tafel
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet