• Don Roberto
    31
    Hallo allemaal.
    Ik ben benieuwd of er mensen zijn die wel eens een negatieve ervaring hebben gehad bij het wedden, gokken of pokeren bij een online aanbieder.
    Denk hierbij bijvoorbeeld aan het niet krijgen van je geld of dat het heel lang duurde voordat een uitbetalingen gerealiseerd werd, tot aan andere dingen die een negatieve invloed hadden.
    Plaats ze hier in dit topic zodat we weten welke sites je misschien beter kunt mijden of hoe je een vervelende situatie in het vervolg kan voorkomen.

Zelf heb ik ongeveer anderhalf jaar geleden een negatieve ervaring gehad met Bwin.
    Bwin gebruik ik sinds 2010 af en toe wanneer ik online wil wedden op een sport (omdat deze site soms hogere quoteringen heeft dan bijvoorbeeld Unibet).
    Laat ik voorop stellen dat alle weddenschappen en uitbetalingen altijd netjes afgehandeld zijn.
    Echter heb ik ongeveer anderhalf jaar terug een paar keer een relatief laag bedrag ingezet op darts op (toen nog) enorme underdogs, die uiteindelijk een toernooi wisten te winnen wat ruim 100x de inleg opleverde. De bedragen kreeg ik netjes, echter werd na afloop mijn 'betlimiet' aangescherpt tot maar €0,10 per bet waardoor ik feitelijk nooit meer echt kan wedden op sport via die site.
    Uiteraard heb ik via live chat en mails gevraagd naar de reden, maar het antwoord was altijd "dit is besloten bij de sportafdeling" en daar moet ik het mee doen.
    Erg jammer uiteraard.

Verder heb ik geen negatieve ervaringen gehad bij Bwin, of de andere sites die ik gebruik of gebruikt heb in het verleden (Unibet & 888Poker).

Tot slot hoor ik regelmatig negatieve ervaring over Toto (slechte service, slechte afhandeling weddenschappen en heel traag uitbetalen) en raad ik bijvoorbeeld ook niet aan om met je geld te spelen op hele onbekende sites vanuit Rusland of andere gekke landen.

Als andere mensen ervaring hebben die het vermelden waard zijn hoor ik het graag!
  • Luc
    2
    One Time.nl heeft hier ook al wat topics over geloof ik (Niet specifiek over Bwin, maar over slechte customer services bij gok sites.)
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet