• LeWiPo
    0
    Een kleine preflop raise met KJ schoppen callen vanuit de BB is altijd lekker. Wellicht wel 3betten? Afijn, dat is een discussie voor een andere dag. Ik wilde graag even de flop aanhalen: Q/10/A... schoppen....! Eerste keer royal flush. Helaas kreeg ik er geen enkele actie op, afijn, dat mocht de pret niet drukken.

Wat is de kans dat je op de flop een royal flush maakt?! Iemand wel eens live/online een royal flush gehad?

Ben wel benieuwd.

Groeten Leroy
  • Stijn Augustinus
    13
    1 keer live gehad maar helaas ‘maar’ met 1 kaart. Wel het maximum gekregen toen :)
  • Don Roberto
    31
    Zelf nog nooit, maar wel een keer tegen me gehad in een live toernooi toen het er in ging met top pair vs royal flush draw, die ik toen op de turn om mn oren kreeg :p

En alhoewel ik live al aardig wat jaren speel en best vaak quads heb gehad (dus dat werkelijk met beide hole cards) heb ik live ook nog nooit een straight flush gehad.

Online heb ik wel meerdere straight flushes gehad, één keer tegen de nutflush waardoor alles er in ging . En laatst zelfs een keer een geflopte straight flush met 6s5s toen de flop 9s8s7s kwam maar toen investeerde helaas niemand meer in die pot.

Kun je ook foto’s plaatsen op het forum?
    Als ik live een royal flush zou hitten zou dat echt wel even een fotomomentje zijn en mag de dealer mooi eventjes wachten met de volgende hand :)
  • Pielpuch
    0
    Ik heb aardig wat handen gespeeld online. Maar in al die tijd maar 1x de royal flush gehad.
  • madcowdizeez
    3
    Nog nooit royal flush gehad live. Online wel 2 keer.
  • Roy
    24
    Ik heb 2 weken geleden mijn eerste Royal Flush gehad. Was online in een zoom cash game. Live helaas nog nooit. Ook niet gedeeld.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet