• Roy
    24
    Beste mensen,

Ik ben nog altijd bezig om de Poker Series 2019 planning rond te maken. De kalender begint steeds voller en voller te worden, maar links en rechts zijn er nog wel wat gaatjes. Daarnaast ben ik met een schuin ook ook alweer bezig met het zesde seizoen.

We worden door veel locaties benaderd, maar vanwege een groot aantal verschillende redenen kunnen we niet overal ja tegen zeggen.

Zijn er nog steden die jullie graag op de agenda zien verschijnen? Misschien heb je zelfs wel een locatie op het oog. Als dat zo is dan ga ik daar graag mee aan de slag en wie weet lukt het wel om ook die steden aan onze speelkalender toe te voegen.

Als het vanuit onze kant niet mogelijk is dan zal ik ook direct uitleggen waarom dit het geval is.

Suggesties zijn altijd welkom,

Groetjes Roy
  • harryhaverhoek
    0
    de belangrijkste is......

ZUTPHEN

en anders vond ik Uchelen ook een fijne locatie
  • LeWiPo
    0
    Hey Roy,

We hebben het al een keer in de discord over gehad, maar Bergen op Zoom zou nog wel een toernooi kunnen gebruiken en ergens in Zeeland? Ik weet dat het een beetje een uithoek is en mensen in het midden van het land niet zo snel daarheen zullen afreizen voor een toernooi , maar wellicht voor nieuwe doelgroepen die minder snel naar het midden van het land af kunnen reizen zou het denk ik wel leuk zijn.

Groeten Leroy
  • Roy
    24

We willen best naar Bergen op Zoom komen maar dan heb ik wel een goede locatie nodig. Zelf is het niet echt gelukt om iets te vinden. Het mag zelfs een grote kantine van een amateurvoetbalclub zijn.
  • LeWiPo
    0
    De raayberg en de kloof hebben meerdere zalen, maar is redelijk prijzig volgens mij. Ontmoetingscentrum Bergen op Zoom heeft ook een stuk of 5 locaties/zalen, maar weet niet of die geschikt zijn. Heet volgens mij SVW BOZ. Clubs met grote kantines heb je er niet echt.
  • Don Roberto
    31
    Zandvoort zou ik wel heel leuk vinden, maar dat is dan meer omdat het mijn hometown is.
    Extra voordeel... wanneer je deze ergens in de zomerperiode houdt tijdens mooi weer kunnen mensen rechtstreeks van het strand 's avonds de pokerroom binnen wandelen :)
  • P-Tree
    0
    Stel voor eerste weekend van mei in Zandvoort ;-)
  • Kim Eindhoven
    0
    Vergeet Amsterdam, vergeet Rotterdam, Den Haag en de rest van de randstad.

Ik zag dat er voor de 2e keer in Eindhoven doorgaat. Whoehoeeee. Allemaal gezellig bij mij langskomen dus.. of naja. doe maar in dat partycentrum wat het topteam van pokeren.nl regelt.

Verder geen suggesties vind het mooi dat jullie weer naar Metropoolregio Brainport Eindhoven komen. Klompen aan, je philips walkman meenemen en genieten.
  • harryhaverhoek
    0
    hey roy even een vraagje over plekken voor voorrondes

bij ons in zutphen hebben wij een bioscoop die ook een zaal verhuurd voor feesten en dergelijke en omdat het op een industrieterrein is ook genoeg parkeer plek

hebben jullie ook een max bedrag wat een zaal mag kosten? dan kan ik dat eventueel informeren als je zelf wilt informeren heb ik hier wat gegevens

Gegevens bioscoop:
    Dreef 8
    7202 AG Zutphen
    tel: 0575-512085 whatsapp: 06-28806313
    email:

Gegevens zaal verhuur:
    tel: 06-51614000
    email:
  • harryhaverhoek
    0
    hey roy nog eentje,

Fletcher hotel in zutphen

gegevens hotel:
    de stoven 37
    7206 AZ Zutphen

tel: 0347-329092
    email:

hier heb ik geen informatie over de zalen alleen weet wel dat ze die hebben namelijk

groetjes harry
  • harryhaverhoek
    0
    hey roy,

sorry ben gewoon nieuwsgierig hoor maar had je al wat gehoord van die 2 locaties?

groetjes Harry
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube