• Don Roberto
    31
    Omdat het niveau zo bizar slecht is moet je het uberhaupt niet willen om in dit soort spots terecht te komen.
    Wanneer er veel makkelijke spots komen om geld te winnen moet je dunne spots lekker ontwijken.
    Als het niveau zo makkelijk is, houdt het dan ook lekker makkelijk ;)
  • P-Tree
    0
    ;-) Ja, dit was een tikkie weird spot inderdaad
  • Don Roberto
    31
    Hoe gingen je toernooien gister? Als je normaal NL10 speelt zijn qua toernooien de volgende €5,- toernooien erg leuk:
    - Falling Star Bounty (elke dag 19.45u)
    - Deep Space (elke dag 16.30u volgens mij)
    - Black Hole (elke dag 20.00u)

Liever eentje van €10,- dan heb je elke dag 19.00u de Dark Matter.

Toernooien met Rebuys & Add-On heb ik hierboven bewust niet genoemd aangezien je daar altijd meer voor moet budgetteren ;)
  • P-Tree
    0
    Heb alleen de welkom toernooien gedaan en inderdaad een paar 1 euro bounty om even te kijken. Gingen op zich redelijk, 2/5 ITM, maar ook paar suckouts ;-). En gisteren niet kunnen spelen eigenlijk, moest scheidsrechteren dus hele dag weg.
  • madcowdizeez
    3
    Ik zou hem miscchien al op de flop of zeker op de turn al loslaten. Bluffen of herocallen heeft echt weinig tot geen zin. Ze callen vaak met elke Ax tot de Showdown. Daarom is het juist mooi om het contrast te zien op unibet en pokerstars. Is ook redelijk vergelijkbaar met Een HC toernooi en een voorronde. Met HC plays kom je niet ver in een voorronde. Idem voor pstars plays in Unibet.
  • Don Roberto
    31
    dat is wat ik bedoel met super straight forward spelen. Het is op Unibet zinloos om creatieve of fancy lijnen aan te houden.

Nu is het niveau in de laagste HC Smallballs (150 tot 200 euro) ook vaak nog wel dusdanig laag dat je het meestal (niet altijd) prima bij ABC poker kan laten.

Als pokerspeler moet je ook een soort kameleon zijn. Je moet je aanpassen als de spelers om je heen beter zijn dan jij, maar je moet je vooral ook aanpassen als je tegen allemaal bananen aan het spelen bent. En met name dunne spots moet je dan uberhaupt helemaal niet gaan opzoeken.
  • P-Tree
    0
    Eens met bovenstaande. Had deze op de turn los moeten laten. Hij pakte overigens wel goed uit. Mijn read was uiteindelijk wel goed (total bluff) Dus pakte de pot wel, maar had heel makkelijk anders kunnen lopen. In deze gewoon geluk gehad.
  • Stijn Augustinus
    13
    3-bet pre, as played fold flop, turn & river. Je beat niet eens alle bluffs van villain. :P 50bb diep is trouwens ook niet veel voor een CG.
  • P-Tree
    0
    Hij had al een aantal bluffs verloren ;-) Dus van zijn 100BB was er slechts 50BB over...
  • Don Roberto
    31
    Ok wat ik gister tegen kwam was toch ook weer hilarisch en het vermelden waar.
    Een €25,- PSKO waarvan 30% van de prijzenpot naar bounties gaat.
    Eerste level zijn de blinds 15-30 en de startstacks 8.000. We zien meteen al een pre-flop all-in met QQ vs 54s. 54s pré afstacken voor 266BB. Lachen gieren brullen!

Met een schuin oog keek ik ook naar Marc die eveneens in het toernooi zat. Hij kreeg het er 3-way voor 60 tot 70BB in met JJ vs 66 én jawel.... Q5o. Hi-la-risch!

Jij nog gespeeld P-Tree?
  • P-Tree
    0
    Wel wat gespeeld, maar eigenlijk tikkie druk gehad de afgelopen dagen. En helaas, die keren dat ik speelde paar coolers gehad AA vs KK en dan tegen trips aanlopen. En dergelijke ;-)

Maar goed, hoort erbij. Zal overigens zondag meedoen in Roosendaal. Weinig verwachtingen, anders dan gewoon lol hebben :-)
  • P-Tree
    0
    Gisteren weer eens gespeeld. Lekker small ball, re-buy toernooi voor 1,- ;-)
    4e met 7,60. Daarna nog een bounty toernooitje voor 0,50 waar ik 7x een bounty pakte en 5e werd.
    Bij de laatste stond ik na een handje of 10 al op 450 BB (omdat ze alles er gewoon inrammen) ;-).
    VB uit eerste toernooi:
    start stack 2000 (40BB). ik call 33 uit de SB in een 3-way pot. Flop: 8-3-6. check, bet, call.
    turn: 2. ik check, villain bets, villain 2 folds, ik raise all-in, villain calls met 95h op een draw.
    Eerste double up. 4 handjes later, 3-way AJ tegen AQ en Q5o op een 32J flop. Volgende double up.

Tweede toernooi: start stack 3000 (100BB). Weet een straight te hitten op de turn met J9. WOrdt gewoon all in gecalld door 62o. Of flush op de turn, en gecalled worden voor 100BB door een paar negens op een A98 bord. Na 10 handen op 18000 ptn.

Maar kan het inderdaad alleen maar onderschrijven. Sommige zaken snap je echt niet. Alsof ze gewoon van het geld af willen. VB CG, Villain opent op de D naar 2BB. Ik heb AdKc in de SB en raise naar 7BB. Villain 4bet naar 9BB. Ik call. Flop: Kd8s2h. Rainbow flop, niet connected. Ik check. Villain bets 15BB in een pot van 20BB. Ik raise naar 45BB en Villain calls all-in voor 30BB. Ok, azen of een set denk ik. Bummer. Toont hij Ac5c. Hij callt gewoon 30BB met A-hoog. En bedankt...
  • Don Roberto
    31
    Mensen denken vaak dat ik een geintje maak of een extreme Unibet fanaat ben wanneer ik vertel over dit soort plays, maar zoals je ziet gebeurd het aan de lopende band.

Zeker als je recreatief (dus als hobby om lagere bedragen) poker speelt is er geen enkele reden om niet op Unibet te spelen. Het niveau is gewoon zo hilarisch slecht dat het heel moeilijk is om er verliesgevend te spelen.
    Zelfs als je om wat hogere bedragen speelt is Unibet nog steeds een perfecte site om makkelijk te bankroll te blijven spekken.
    Waarom zou je moeilijke tafels op andere sites opzoeken als je ook gewoon aan tafels vol met bananen kan spelen? Ik zie het gewoon niet... maar veel pokerspelers zou dan ook enigszins autistisch als het gaat om een verandering proberen :)
  • P-Tree
    0

Ik ben enorm autistisch ;-) Maar als het zo gaat, dan laat ik dat wel ff varen hoor
  • Don Roberto
    31
    Daar kom je pas achter als je die site uitprobeert, en dat is nu net wat veel mensen bij voorbaat vertikken te doen.
  • Nys
    5
    Wat ik me nou toch meemaakte afgelopen week op Pokerstars in een 55$ toernooitje!
    Wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn op Pokerstars maar vooral in de 55 psko zijn ze echt heel gek!
    Ik ging allin na een shorty die allin ging met Aas Negen Off-Suit.
    Weet je wat de bb deed? Die callde gewoon 80BB met Vrouw Negen Suited! Kon niet eens mijn bounty winnen... Dat zie je nou echt dag in dag uit op Pokerstars. Ik raad vooral aan om toch wat te spelen tijdens de WCOOP!
  • P-Tree
    0
    Vandaag mijn eerste toernooi gewonnen :party: (op Unibet dan). Low ball hoor, maar toch 15x mijn buy-in. Is een aardig rendement :-). En zojuist 3e in Falling Star bounty. Is mijn dag denk ik :lol:
  • Don Roberto
    31
    Blijkbaar geen P-Tree maar P-Day ;)
12Next
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url