• Don Roberto
    31
    Een super deepstacked toernooi met hele lange levels voor een hele lage/mooie buy-in, dat is eigenlijk wat iedere pokerspeler wel heel relaxed vindt omdat dat soort toernooien voor lagere buy-ins vaak moeilijk te vinden zijn.
    3 november is er online een twee-daags toernooi op Unibet (onderdeel van de Unibet Online Series) die ik daarom op het forum nog even extra onder de aandacht wil brengen, ondanks dat er vandaag al een artikel is verschenen over de Unibet Online Series.

Zondag 3 november om 19.00u starten 3 toernooien.
    Dag 2 start vervolgens maandag 4 november wederom om 19.00u.
    De buy-ins zijn €1,- (€500,- GTD) €25,- (€10.000,- GTD) en €100,- (€30.000,- GTD).
    Type: Freeze-Out, 6-handed.
    Blindlevels dag 1: 12 minuten. Blindlevels dag 2: 15 minuten
    Startstack: 20.000 bij blinds 15-30 (dat zijn dus méér dan 600 Big Blinds!)

Dag 1 bestaat uit 25 levels (rond 0.45u is dag 1 dan afgelopen).

Veel mooier dan dit ga je het denk ik niet snel vinden :)
    De vorige keer trokken deze toernooien ongeveer 400 spelers per stuk.
    De €1,- variant is nieuw, de €25,- variant had een 1e plek van ongeveer €2.000,- en de €100,- variant bracht de winnaar ongeveer €6.000,-.

Een aantal forumleden van Pokeren.nl gaan het €25,- toernooi spelen, waaronder AntjePetra, PPMartinHummel en volgens mij ook PokerZuid.
    MarcBonke en ik zullen die van €100,- aan klikken en ik ben natuurlijk benieuwd welke forumleden hier nog meer aan mee gaan doen!

Laat het weten en indien je vragen hebt over deze specifieke toernooien hoor ik het wel :)
  • P-Tree
    0
    Klinkt goed! Zal ws dan de 1 euro en wellicht de 25 euro spelen.

Heb ze in de agenda gezet. Wellicht een uitdaginkje maandag (dan moet ik trainen), maa4 goed, dan moet je er nog inzitten haha.
  • Don Roberto
    31
    als je er dan nog in zit is t (kijkend naar voorgaande edities) meestal net voor het barsten van de Bubble ;)
  • P-Tree
    0
    Hmmm, dan maar hopen dat die tegen 20.30 is gebarsten dan :-)
  • Stijn Augustinus
    13
    Jammer dat het 6-max is, anders had ik die €100 ook wel aangeklikt. Zal nu waarschijnlijk wel die €25 reggen.
  • Don Roberto
    31
    Waarom liever 9-handed? Ik vind 6-handed wel een leuke dynamiek. Je ziet meer handen in dezelfde tijd en het geeft over het algemeen meer actie :)

Leuk dat je meedoet in ieder geval.
    Een week later is er wel een 9-handed 2-daags toernooi. Oa een €25,- alleen is dat geen FO maar een RA.
    Zelfde principe. 19.00u beginnen zondag t/m 0.45u (25 levels) en maandag 19.00u verder.
    12min levels dag 1 en 15min levels dag 2.
    Startstack is daar 6.000 (blinds 15-30) en na level 12 een add-on van 12.000.
    Ook van dat toernooi is een €1,- en een €100,- variant.
  • Stijn Augustinus
    13
    @Don Roberto Liever 9-handed dan 6-handed. Maar 8-max is het mooiste. Persoonlijke voorkeur :)
  • Don Roberto
    31
    ik klik die 25eu dan ook wel aan naast de 100 :)
    Leuk als er een groepje van dit forum meedoet!
  • antjepetra
    2
    Ga wel meer nog spelen dan alleen €25.00..die van €10.00 ook maar dat is dan geen meerdaags toernooi...
    Voor iedereen die meedoet...succes
  • P-Tree
    0
    Ok, dag 1 overleefd in de 500 E39 UOS Nano. Dag geëindigd met 150k chips (ong 42 BB).
    Plek 27 van 53, 507 entries.

Beetje up and down, maar over het algemeen ruim boven het gemiddelde gebleven. Laatste uurtje wat minder. Nog anderen die door zijn naar dag 2 (in dit of het 25 euro toernooi)?

Gezien stack size verwacht ik op tijd te kunnen trainen morgen ;-) (21.00)
  • Don Roberto
    31
    volgens mij speelde verder niemand van ons in de Nano. Antje en Marc zijn in de Low wel door volgens mij. Ik bustte in het laatste level (mincash nog wel) van dag 1 met een flip, maar toen zaten Antje en Marc er in ieder geval nog in.

Ik zou maar niet uitgaan van die training. 42BB is meer dan netjes :)
  • P-Tree
    0
    Balen dat je net in het laatste level bust :-(

Ik had met name op de eerste tafel zo'n idioot naast me (jfhj789) met een VPIP van 90%. Speelde elke hand en callde alles down. Echt jammer dat ik met name de eerste 4 levels weinig handen kreeg. Later wel een bende chips van hem gepakt.

Voorbeeld: Blinds 60/120, Villain in de CU (68 BB), Hero D (171 BB).
    Hero heeft Ac Ks

Folds naar de CU, Villain calls. Hero raises naar 5 BB, blinds fold, Villain calls.

Flop: Ah 8c 10c

Villain checks, hero bets 9 BB, Villain calls

Turn: Js

Villain checks,Hero checks

River: 5c

Villain checks, Hero bets 15 BB, Villain calls.

Villain toont 10h 7s. Verspeelt hier bijna de helft van zijn stack met T7o.

En zoals altijd zijn er wel wat handjes die uiteindelijk wel een turning point zijn.
    2 uur in, stack 26272 dus nog niet bepaald veel winst, maar hang er nog steeds in, rond de 105 BB.
    ==================================================
    UTG raap ik Kd Qs op. Ik besluit te callen. Er wordt gefold naar de SB (86 BB) die besluit te raisen naar 3 BB. Hero calls in positie.

Flop: Tc Kc 7s

Villian bets 3 BB, Hero calls.

Turn: Ks

Villain bets 4 BB Hero re-raises naar 12,5 BB. Villain calls.

River: Qd

Villain checks, hero bets 25 BB. Villain snap calls met Js Jc. Hero pakt pot van 88 BB.

10 min later tegen dezelfde speler verlies ik helaas een redelijke pot.

Op de button pak ik Qs Td op en Villlain raises op de HJ naar 2,5 BB. Hero calls.

Flop: Jc 8c 2c

Villain check, Hero checks

Turn: 9c

Villain bets 1 BB. Hero re-raises naar 5,7 BB. Villain calls.

River: 3s

Villain bets 9 BB. Hero calls. Villain toont Ac Js. Flush tegen straight. Zat er dik in., maar kon hem zo diep niet folden.

7 min later, Hero in de CU met 8d 7s

Hero raises naar 3 BB in de CU, Villain in de BB calls.

Flop: 8c 4s 7h

Villain checks, Hero bets 2,5 BB. Villain calls.

Turn: Js

Villain checks, hero bets 5 BB. Villain calls

River: 4c

Villain checks, Hero bets 11,2 BB. Villain calls met Ac 9c. Hero pakt pot 44 BB.

Daarna bloedde ik weer een bende blinds en verloor ik stom potje, om handje of 10 later een set te floppen met met pocket 33 en een speler gelukkig all-in ging met pocket QQ. Die heeft hij trouwens behoorlijk slecht gespeeld.

Hero (38 BB) in de BB met 3h 3c.

Villain (30 BB) UTG calls SB calls, Hero checks zijn optie.

Flop: 7s 3d 9h

SB calls, Hero bets 1 BB, Villain re-raises naar 6.6 BB. SB folds, Hero calls.

Turn: 6h

Hero checks, Villain bets all in voor 19,2 BB. Hero calls en pakt pot (55 BB) met set 3's.

Hero (60 BB) UTG+2 heeft 6c 7s

Hero raises naar 3 BB. Villain (31 BB) in de BB calls.

Flop: Kh 6c Qs

Villain checks. Hero maakt c-bet 5,4 BB, Villain calls

Turn: 6h

Villain check, Hero bets 9 BB, Villain re-raises naar 23 BB en is all-in. Hero calls

River: 7h

Villain toont Ac Qc en verliest tegen full house voor pot 64 BB.

Maar mijn one-time scare kwam handje of 4 later. Die was toch wel bepalend voor het verdere verloop.
    Nog 221 spelers in het veld. 3 uur in.

Hero (89 BB) in de BB met Ac Qh. Villain (88 BB) in de SB.

Folds naar de SB, Villain raises naar 2 BB. Hero re-raises naar 6 BB. Villain calls.

Flop: Ad Td 6h

Villain bets 1 BB. Hero reraises naar 12 BB. Villain 4-bets 44 BB. Hero 5-bets naar 83 BB en is all-in.
    Villain calls...... Oeps....Dat had ik dus niet moeten doen ;-) Villain toont Ah Th, two pair....
    Ik heb nog welgeteld 95 chips over. Dom dom dom.

Turn: Jc

River: Ks!!

Runner runner straight ;-) Hero wint pot van 178 BB.... Hier had het voorbij moeten zijn. Gelijk een wakeup call niet te loose te spelen. Helemaal geen reden om mijn hele toernooi op het spel te zetten met one pair. Maar goed, half oog op Max (F1) in de nabeschouwing, dus nu focussen....

Rest van de tijd werken we de shorties eruit en klim ik gestaag maar zonder grote potten naar het einde van de dag. Pffff.
  • Henk
    1
    Hoe hou je dat bij op Unibet? Hand history terug kijken? Speel je meerdere tafels?
  • Don Roberto
    31
    Er zijn geen HUD’s op Unibet dus je moet alles onthouden (of opschrijven).
    Je eigen hand history is uiteraard wel terug te vinden.

Meerdere tafels spelen kan (heb er zelf meestal 2 openstaan en soms 3).
  • P-Tree
    0
    Is inderdaad wat lastiger op Unibet (helaas). Het kan wel, maar niet zo gebruiksvriendelijk. Via Profiel --> History kan je je hand history terugkijken en alleen de laatste x met een replayer. Weet niet hoeveel, maar is niet zoveel. De rest is er alleen in tekst.

Ik kan uiteraard wel de key moments eruit filteren door gewoon te kijken naar de pot size en mijn stack voor en na de hand. Dat is wat ik hierboven gedaan heb. Dit zijn pakweg max 10 key handjes uit 5 uur spelen... ;-) De rest is niet erg interessant. En soms heb je wel eens dat een bepaalde hand je bijstaat. Die moet je voor jezelf even markeren (tijd etc).
  • P-Tree
    0
    Marc inderdaad 16e in de Low op het moment. Antje weet ik niet, weet haar IG name niet. En Maarten (PokerZuid) bust op 162 zie ik. Nou, ik ga het zien vanavond.
  • Don Roberto
    31
    Antje = Queencon. Ik ga vanaf 19.00u even railen.

Verder speel ik volgende week zaterdag weer (€50,- PSKO) en de zondag sowieso de 2-daagse €25,- RA.

De €1,- Nano op de slotdag is ook wel leuk voor je denk ik. Weer 12 en 15min levels zoals gister en vandaag en 2k GTD wat prima is voor een Nano.
  • P-Tree
    0
    Railen? Wat is dat? Of bedoel je stand at the rail, as in kijken ;-)

Volgende week wordt lastiger denk ik. Zaterdag sowieso niet, groot judotoernooi waar ik van ‘s ochtends 8.30 tot 22 uur ‘s avonds moet scheidsen. Zondag wellicht, ook scheidsen, maarben ik wellicht op tijd thuis voor een late reg.

Gisteren ook 4e in Falling Star Bounty, ook weer final table ;-)

Jammer dat je niet kan chatten tijdens het spelen.
  • P-Tree
    0
    Btw, zie dat er morgen nog een PLO toernooi op het programma staat om 19.00. Daar ga ik ook wel aan meedoen. En wellicht de low bounty :-)
  • Don Roberto
    31
    heerlijk dat je niet kan chatten tijdens t spelen. Lekker rustig en ik erger me altijd kapot aan spelers die vissen gaan uitschelden en vervolgens wegjagen. Dat zie je live ook wel eens en is het domste wat je kan doen. Wat dat betreft vind ik het top dat Unibet geen chatfunctie heeft.
  • P-Tree
    0
    Het is een van de online tells ;-)

Zelf gebruik ik het niet, of ik moet de speler kennen.
  • P-Tree
    0
    Helaas peanut butter ;-) Moest helaas trainen om 21.00, dus moest helaas afhaken. Op dat moment had ik 86 BB en lag ik 7e. 19 spelers over. Zo lang mogelijk via tel uitgesteld Uurtje later na de training had ik nog 10 BB. Push or fold en met pocket 66 erin geschoven toen ik nog 7 BB had. Call door AQ. Flop safe maar A op de turn. Derhalve als 15e geeindigd. Het zij zo ;-)
  • Don Roberto
    31
    Zitten er nog mensen ergens in momenteel?
    Ik zit zelf nog bij de laatste 83 van het 100RA Main Event, met 38BB.
    Hopen op die ruim €18.000,-:pray:
  • P-Tree
    0
    Nope, heb niet meer gespeeld zondag. Wel gisteravond nog een nano toernooitje gewonnen. Wat is het geworden Roberto?
  • Don Roberto
    31
    19e voor €758,-. Mixed feelings. Redelijk goed gespeeld maar overall (over 2 dagen) wel 2 of 3 foutjes die ik wellicht niet had hoeven maken. Helemaal als je zo ver in het toernooi zit wil je meer, zeker als je het gevoel hebt dat er ook daadwerkelijk meer in zat.
  • P-Tree
    0
    Ja, als je een diepe run kan maken, eventueel een final table, dan zijn de foutjes het moeilijkst te verkroppen. Maar goed, als nog aardig verdiend toch?
  • Don Roberto
    31
    Mooie plus tijdens deze UOS inderdaad. Jij ook uiteindelijk toch?
  • P-Tree
    0
    Als je Nano als aardig plussen ziet ;-). Maar ok, relatief gezien wel ja haha.
  • Don Roberto
    31
    Alles is relatief he ;)

Wellicht heb je dan ook wat bonuspunten vanuit het leaderboard?
  • P-Tree
    0
    Geen idee, kon a) het leaderboard eerst niet vinden en b) die is niet bepaald duidelijk, dus geen flauw idee ;-)
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet