• Roy
    24
    Beste mensen,

Op zaterdag 4 januari is de grote finale van het vijfde Poker Series seizoen 5. Ook deze keer is het weer de bedoeling dat iedere tafel een dealer heeft die zelf niet meespeelt. Een aantal dealers heeft hier helemaal geen problemen mee, maar ik wil graag dat iedereen zich op zijn spel kan concentreren waardoor we voor ruimte 20 tafels een dealer nodig hebben.

**We hebben 2 decks aan tafel en de speler op de button zal ook bij de finale het tweede deck schudden. Dealers hoeven dus alleen de delen**

Als je niet kan delen maar toch wil helpen dan zijn er nog genoeg andere dingen waar we hulp bij nodig hebben zoals de graphics van de PokerCity live-stream en de live-reporting.

De grote finale is op zaterdag 4 januari 2020. We beginnen om 13:00 en vooral voor de eerste paar uurtjes hebben we een groot aantal delers nodig. Het lukt ons al 5 jaar om bij iedere voorrondes vaste dealers te regelen, maar omdat veel van onze vaste dealers zich hebben geplaatst voor de finale kunnen we deze groep dus eigenlijk niet gebruiken.

Als je interesse hebt of iemand kent die dit zou kunnen dan kun je altijd hieronder even reageren of mijn een persoonlijk berichtje sturen. Wij zorgen in ieder geval dat je een Pokeren.nl T-Shirt krijgt om die dag te dragen die je ook mag houden en daarnaast verzorgen wij je avondeten en wat te drinken. Ook probeer ik weer wat leuke goodies te regelen voor de mensen die komen helpen.

Alvast bedankt voor het meedenken!
  • P-Tree
    0
    Hi Roy, wil op zich wel helpen. Lijkt me wel grappig eens voor dealer te spelen ;-)
    Moet nog wel ff het schema checken thuis, maar duurt nog ff, dus zal ws niet een groot probleem zijn.
  • Roy
    24
    Zou super zijn :)

Het is ook niet zo dat je de hele dag moet delen. Je kunt ook gewoon chillen en Sit & Go's spelen.
  • Ronald Woudstra
    1
    Mocht blijken dat je een tekort aan delers hebt, wil ik wel delen, best vaak gedaan al bij de concullega :) p.s. ik speel de finale uiteraard ook
  • Roy
    24
    Hey Ronald, dat is super, maar je speelt de finale zelf ook, dus voor de eerste levels hebben we daar dan niet direct iets aan, maar het kan wel zijn dat we je hulp kunnen gebruiken als je er zelf uit ligt.
  • P-Tree
    0
    Gezien het resultaat gisteren Roy, heb ik hetzelfde probleem als Ronald. Ben wel aanwezig, maar moet zelf ook spelen. Natuurlijk wil ik best delen als ik eruit gegooid wordt (als mijn chips op zijn natuurlijk :D)
  • mac
    0
    ik weet niet of het gebruikelijk is. maar is het ook mogelijk als er een cash table bij komt?
  • Spinner
    0
    Ja! Ik ben ook geïnteresseerd in dit punt.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet