• Roy
    24
    Hoe denken jullie dat het de Nederlands clubs dit seizoen in de Champions League zal vergaan?

Groep B

- PSV
    - Barcelona
    - Tottenham Hotspur
    - Internationale

Groep E

- Ajax
    - Bayern München
    - Benfica
    - AEK Athene
  • BDubzZz86
    4
    HOPPA! PSV OLÉ OLÉ!

Nou ja...laten we hopen dat PSV een goede 3e plek kan pakken in de groepsfases zodat we nog wel na het nieuwe jaar europees voetbal hebben.

Ajax daarintegen moet wat mij betreft wel een 3e plek kunnen halen...mogelijk zelfs 2e met goede resultaten tegen Benfica.
  • Robert Mol
    5
    Ajax moet met deze selectie toch wel de poulefase van de Champions League kunnen overleven. Na de prima resultaten in de voorrondes hebben ze laten zien dat ze er klaar voor zijn. Ik was enigszins wel teleurgesteld dat ze niet nog een goede spits hebben aangetrokken, gezien KJH teveel kansen mist, Dolberg geblesseerd is en Sierhuis nog niet klaar is voor het "grote" werk.

Wat PSV betreft, goede selectie mooie aankopen gedaan maar zeer ongunstige loting. Inter is gelukkig niet meer de Inter die het was en zou door PSV geklopt moeten worden. Lastige poule, maar ik denk dat we niet vreemd moeten opkijken als PSV ook gewoon overwintert in de Champions League.
  • BDubzZz86
    4
    Inter die het was en zou door PSV geklopt moeten worden. Lastige poule, maar ik denk dat we niet vreemd moeten opkijken als PSV ook gewoon overwintert in de Champions LeagueRobert Mol

Laten we het hopen :-)
  • Nick de Haan
    0
    PSV wordt laatste en Ajax maakt wel kans op overwintering. Denk dat Ajax 3e wordt in de poule.

Groeten Nick
  • Roy
    24
    Ik denk dat veel mensen Benfica onderschatten en ik zou niet eens super teleurgesteld zijn als ajax derde wordt. Heb zelf een kaartje kunnen krijgen voor Ajax - Benfica dus hopen op een prachtige voetbalavond.

Psv heeft een super zware groep en 3e zou al fantastisch zijn.
  • BDubzZz86
    4

Ik teken voor een 3e plek voor PSV any day of the week :)
  • Carla Gul
    2
    Kaarten champions league ajax zijn binnen...super veel zin in met mn dochter!! Gaan voor een 2e plek in de poule...maar hoop dat ze super goede dag hebben tegen bayern...misschien zit er meer in!! Ben geen PSV fan...maar hoop dat ze de poulefase goed doorkomen...zeker goed voor t ned voetbal...ze hebben goed team...maar super zware poule
  • BDubzZz86
    4
    Agh joh dat komt goed...

Vanavond gewoon ff Barcelona in eigen huis: 1-3 afmaken ofzo :P ik blijf een optimist wat dat betreft; de bal is rond.
    3e plek zou ik voor tekenen.
  • BDubzZz86
    4
    Nou...0-4 is niet echt zoals voorspeld maar ja...de eerste 70 minuten voetbalde PSV goed mee en dus ben ik ongeacht het resultaat trots op mijn elftal :) Vanavond Ajax in eigen huis vs AEK Athene!
  • Roy
    24
    pass partout is mij helaas niet gelukt maar ik heb wel een kaartje voor Ajax - Benfica kunnen krijgen dus daar ben ik ook super blij mee.
  • Jona
    2
    Volgens geruchten zou Benfica al uit CL gehaald worden vanwege matchfixing??
  • Carla Gul
    2
    ik had mazzel! Christy en ik gaan de 1e en 3e wed...Benfica zijn we op vak...dan gaan zij...
  • Roy
    24
    welk vak zitten jullie?
  • Carla Gul
    2
    123...wat een geweldige avond was het!!! ⚽️
  • Carla Gul
    2
    dat zou mooi zijn!
  • Roy
    24
    Ja super, op naar de volgende. 3e plek moet wel lukken. Hopen op meer.
  • Roy
    24
    Als die keeper gewoon rood had gekregen dan had PSV gisteravond minimaal een punt gepakt. Ajax heeft een erg goede kans om de volgende ronde te halen. 79% van de teams die na twee wedstrijden 4 punten had heeft de volgende ronde gehaald. Punt tegen Bayern is bonus, maar erg gunstig waardoor Bayern tegen AEK en Benfica vol gas moet geven.

Ajax moet gewoon thuis van Benfica winnen en uit een puntje pakken en dan moet het goed zijn. De derde plaats is al bijna binnen, maar na zo'n start wil je graag door in de Champions League.
  • BDubzZz86
    4
    Ja ik ben een beetje droevig maar ja...

Zoet doet daar ook iets doms door half te twijfelen en dan uit te komen terwijl schaab nog volop in duel zit. Maar ja tevens hier heeft PSV niet slecht gevoetbald vind ik. Ajax zal inderdaad wel 2e worden in de groep...misschien wel eerste. We moeten blij zijn dat Tottenham Hotspurs nu ook nog op 0 punten staat want met een beetje geluk kunnen we daar punten pakken en zodoende nog 3e worden.
  • Roy
    24
    Ja Barcelona laat normaal gesproken weinig wedstrijden lopen. Ze spelen volgens mij wel binnenkort tegen Real Madrid, dus ik weet niet of daar nog wedstrijden voor of nakomen van de CL. Dat kan nog wel invloed hebben, maar Barcá wil sowieso eerst zeker weten dat ze eerste zijn.

Zoet maakt wel 2 cruciale fouten. Bij de eerste goal gaat er daarna nog een hoop mis, maar bij die 2e fout lag hij meteen in het mandje. Maar die scheids moet gewoon rood geven en dan krijg je zo'n andere wedstrijd. Je kunt daar gewoon geen geel geven.
  • BDubzZz86
    4
    Ja eens was sowieso een doorgebroken speler en die ene centrale verdediger had echt bergwijn niet bijgehouden en die had hem er zo ingeschoten.

Bah agh ja; op naar de volgende wedstrijd!
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet