• Don Roberto
    31
    2020 is begonnen! Hopelijk hebben jullie veel gezondheid en pokergeluk in 2020!
    Maar wat zijn jullie plannen of doelen voor dit nieuwe jaar op gebied van poker?
    Laat het in dit topic weten!

Denk hierbij aan dingen als:
    - wat wil je doen om jezelf te ontwikkelen als speler?
    - zijn er bepaalde aspecten waarin je echt beter wil worden (bijvoorbeeld sizings of SB vs BB etc)
    - zijn er bepaalde live of online toernooien die je absoluut wil spelen?
    - zijn er misschien grote nationale of zelfs internationale toernooien die je af wil gaan? (Vegas bv of gewoon een vette pokerreis naar het buitenland).
    - heb je specifieke doelen? (bv de pokeren.nl finale halen of een Hendon Mob vlaggetje scoren)

Ik ben benieuwd :grin:
  • P-Tree
    0

Hi Robert,

Best wel wat eigenlijk :-) Zojuist via een actie 3 jaar abonnement op PokerCoaching.com afgesloten. Dus studeren, oefenen etc. Verder geld opzij gezet om minstens een aantal low buyin toernooien live te gaan spelen dit jaar. Verder geen specifieke toernooien om aan mee te doen, comes as it goes. Online BR vergroten en wellicht level up. Dat soort dingen :-)

Oh ja, en voor de lol aan een aantal poker series toernooien meedoen, al ga ik zeker niet voor de ranking, maar gewoon voor de lol als ze in de buurt zijn.
  • antjepetra
    2
    2019 was voor mij qua poker al een goed jaar. enorm vooruit gegaan dank zij jou.
    2020 wil ik meer live gaan spelen, merkte nu nog veel spanning en daardoor niet de juiste focus en beslissingen genomen qua strategie.
    meer studeren om spel te verbeteren en veel handen overleggen met jou en andere spelers die beter zijn dan ik.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet