• Rampie
    1
    Goedemiddag !

Heb me ook maar even aangemeld, en mijn hedendaagse benaming is Ramon.
    Ben vooral actief geweest op pokernews als speler maar ook als moderator. Zoals vele verhalen is ook de mijne hetzelfde, wegens uitbreiding van het gezin kwam poker op een laag pitje.

Nu alles weer een beetje op orde is thuis, ga ik me weer een beetje verdiepen in de poker wereld maar zal online wel verleden tijd zijn voorlopig. Ben vooral bekend geweest als een "BAP"er bij pokernews, dus stak me tijd vooral in het verkopen en kopen van procenten. Heb daar veel voorbij zien komen in het verleden en ik zal het forum hier dan ook in de gaten houden. :)

Vroeger heel veel gespeeld, van Poker kampioen van Nederland tot mid/high stakes op pokerstars. Hou vooral van het live spelen en daar zal het ook wel bij blijven.

In ieder geval, succes met het forum en ik zal me hier en daar wel in discussies gaan mengen.
  • Roy
    24
    Hey Rampie, welkom op het forum en leuk om je erbij te hebben!
  • BDubzZz86
    4
    Oh shit...The @Rampie :smile: Mijn voormalige baas?
    Welkom meneer... :yum:
  • Rampie
    1
    En vergeet niet poker coach ;)
  • BDubzZz86
    4
    En vergeet niet poker coach ;)Rampie

Ah yes how could I forget? De persoon die me kennis liet maken met equity/pot odds/etc.etc. :smile:
    Maar ja dat is inmiddels ook wel ruim 6 jaar geleden.
  • Norbert Essink
    0
    Dat vind ik nog steeds moeilijke onderwerpen. Zeker als het om het berekenen gaat. Maar vind het ook droge stof om te leren.
  • BDubzZz86
    4
    Nja equity/pot odds kan ik je inmiddels wel genoeg over vertellen (thanks @Rampie) maar er is heel veel theorie in het poker. Mag misschien wel droge stof zijn maar je word er zeker beter door het te leren!

:smile:
  • Rampie
    1
    En anders heb je altijd nog mooie programmaatjes, live word dat wel lastiger.. misschien een appje ? ;)
  • Norbert Essink
    0
    Ik wou mee er sowieso wat verder in verdiepen. Ben ook al een beetje online begonnen om informatie/theorie binnen te krijgen.
  • LagunaLoire
    3
    Equilab of Flopzilla zeker eens proberen. Heel overzichtelijk
  • Jonathan
    1
    Bedankt voor je tip..! Ik kwam er al wel achter dat je Equilab niet mag gebruiken als je pokerstar aan hebt staan ;-)
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet