• Roy
    24
    Voor het vijfde seizoen ben ik nog opzoek naar geschikte speellocaties in Bergen op Zoom en Alkmaar.

Voor ons is het erg fijn als de zaal op de begane grond is en dat we met de bus dicht bij de ingang van de zaal kunnen komen. Daarnaast moeten er wel 10 tafels in de zaal kunnen.

Als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. Het moge ook amateurvoetbalclubs zijn bijvoorbeeld met een leuke kantine.

Alvast bedankt voor het meedenken.
  • Rampie
    1
    Even bij amateur club AZ langsgaan ? ;)
  • Roy
    24
    Hebben we contact mee gehad, maar vragen enorm veel zaalhuur.
  • BDubzZz86
    4
    amateur club AZ..? :-p hahahah.

@Roy - Dit jaar zijn jullie niet in Leiden geweest toch? Is er een reden dat jullie niet in de kooi (bij dat zwembad gebeuren) dit jaar zijn geweest? Voor mij is dat een thuiswedstrijd :)
  • Roy
    24
    ja dat is echt een bewuste keus. Vreselijke locatie om op te bouwen. Je kunt de bus nergens goed parkeren en we moeten 80 meter per tafel lopen, inclusief een stijlen trap. Dat is gewoon niet te doen met 100+ spelers.

Dat is ook precies de reden waarom we nu samenwerken met het Van der Valk Hotel Sassenheim/Leiden. Dat is dus echt om Partycentrum de Zijl te vervangen.

We spelen bijvoorbeeld ook niet meer in het centrum van Amsterdam, omdat het parkeren voor spelers gewoon te duur is. We doen dan liever 2x Hoofddorp.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet