• Danny
    1
    Hey,

Mijn naam is Danny en woon ergens tussen de aardappelen en koeien diep in het Zeeuwse binnenland. Speel nu ongeveer 3 jaar regelmatig de APAT toernooien bij onze zuiderburen en maak daarnaast ook graag de reis naar Dublin en Groot-Brittannië en hoop daar meer bestemmingen aan toe te voegen.

Pokeren.nl ken ik voornamelijk vanwege Roy, die ik heb leren kennen op één van de APAT toernooien. Inmiddels ken ik aardig wat spelers van de Pokeren.nl community en leek het mij leuk om ook lid te worden van dit forum.

Tot aan de tafels!
  • LagunaLoire
    3
    Welkom, kom je ook naar MEC open volgende week?
  • Roy
    24
    Welkom Danny!

Wat hebben jullie voor de komende tijd op het programma staan?
  • BDubzZz86
    4
    Welkom Danny! :)
  • Danny
    1
    Jazeker, ook daar weer van de partij.
  • Danny
    1

Volgende week Spa, eind oktober IPO Dublin en daarna APAT Namen.
    Wellicht nog iets later dit jaar als ik tijd kan vinden om online qualifiers te spelen.
  • Danny
    1
    Dank je Bodwin
  • Roy
    24
    Super vet dat jullie nog steeds elk jaar naar Dublin gaan. Ik ben toen 2 jaar geleden voor de eerste keer geweest met Halloween, toen jullie er ook waren. Is wel echt vet daar. Leuk stad en goede toernooien.

Hopelijk kan ik volgend jaar ook weer een keer die kant op.
  • Danny
    1
    Wordt het 4e jaar op rij nu. Op de valreep toen nog een leuke Full Tilt trofee gewonnen, tijd voor een nieuwe dit jaar ;-)

Ben wel benieuwd naar de aantallen, deze lopen elk jaar een beetje terug. Hopelijk kan die trend dit jaar worden doorbroken. Maar gezellig is het sowieso daar.
  • Roy
    24
    Dat de aantallen teruglopen is ook niet zo raar. Er zijn echt zoveel pokerfestivals en toernooien bijgekomen. Het begint een beetje op het festival seizoen te lijken. Ieder weekend kun je gewoon in Rozvadov en Namur pokeren en dan heb je ook nog lokale tours en de echt grote tours en losse evenementen.

De concurrentie is moordend en daar zullen ze in Dublin ook wel last van hebben.
  • Danny
    1
    Ja precies. Zeker voor de spelers die moeten reizen is Rozvadov een stuk goedkoper dan Dublin. Unibet is nu voor het eerste jaar betrokken bij de IPO, dus wellicht geeft dat een kleine boost aan het toernooi.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet