• Roy
    24
    Beste mensen,

Voor de grote Poker Series finale op 22 december in Waalwijk ben ik nog op zoek naar een aantal spelers die willen komen helpen met dealen.

In de komende maanden zijn er nog een groot aantal voorrondes waardoor veel mensen die misschien willen helpen de finale nog kunnen halen. Dat is ook helemaal niet erg en ik hoop ook dat jullie allemaal de finale halen.

Als dit nou niet lukt, dan kun je altijd nog bij de finale aanwezig zijn als dealer. Ik wil de finale graag beginnen met zoveel mogelijk dealers die niet spelen.

We hebben ook een grote groep dealers die het niet erg vinden om tijdens de grote finale de eerste levels te delen, maar ik wil dit aantal zo laag mogelijk houden.
  • Jona
    2
    ik vind echt goede plan!!
  • Rampie
    1
    Helaas te ver weg voor mij ! Succes
  • BDubzZz86
    4

Bah kom op man; ik haal je op/drop je af :lol:

@Roy - Vorig jaar uiteraard ook gedaan toen ik meespeelde dus bij deze - als je niet genoeg dedicated dealers hebt geef ik mezelf op.

Suggestie (but don't hate me for it): Misschien iedere persoon die komt delen als dedicated dealer die niet in de finale speelt een leuke goodie geven zoals pokeren.nl t-shirt of een gratis entry naar opening evenement van volgend seizoen...iets in die geest...just a thought! :yikes:
  • Roy
    24
    Je bent zeker welkom Bodwin om te komen delen.

Voor de dealers regelen we sowieso eten en drinken en ik ga mijn best doen om voor iedereen shirtjes te regelen. Een gratis ticket voor de kickoff van seizoen 5, is sowieso geen probleem.
  • Rampie
    1

Dan is het nog wel te overdenken als je me komt halen :)
  • BDubzZz86
    4
    Nou ja ik speel mee in de finale zoals je weet :smile: dus het liefst speel ik alleen maar mocht man aan de nood komen dan sta ik er uiteraard klaar voor! Goed om te horen dat je van alles aan het regelen bent voor de delers!

Waar woon je tegenwoordig? :lol:
  • Roy
    24
    Ik ga sowieso eerst mijn best doen om zoveel mogelijk delers te regelen die niet spelen.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet