• Jonathan
    1
    Hallo Allemaal..

Ik ben Jonathan, woonachtig in Zwolle.. 3 jaar geleden in aanraking gekomen met pokeren, destijds mijn eerste pokerboek gekocht, veel forums bezocht en ook veel gekeken naar de Twitch stream van pokeren.nl ( Aron ) .. Laatste heeft mij destijds erg geholpen, jammer dat hij dat nu niet meer streamt :-(

2x een pokerserie in Zwolle mee gedaan, waarvan het de eerste keer meteen raak was, ik eindigde toen als 4e van de 100+ spelers.. En dat smaakte natuurlijk naar meer.. Wel wil ik de Complimenten uitspreken naar de organisatie hoe ze dit hebben opgezet, erg gezellig,laagdrempelig en je leert er ook nog wat van...
    Aankomende zondag ga ik het weer proberen in Dronten en hoop bij de laatste 10% te eindigen :-)

Speel vooral veel micro stake toernooien van $0,50 t/m $2,- buyinn ( Hyper, bounty en Turbo ).. Dit gaat me goed af en ooit hoop ik me te kunnen inschrijven voor grotere toernooien..

Super gaaf dat pokeren.nl een website heeft met een forum..

Groeten Jonathan
  • TrEpPiE
    1
    Welkom Jonathan,

Veel plezier met alle poker toernooien waar je nog aan gaat deelnemen
  • Roy
    24
    Leuk om je erbij te hebben en succes aan de tafels!
  • LagunaLoire
    3
    Welkom, en meer dan eens met je opmerking over de kwaliteit/opzet van Pokeren NL. Een mooie kweekvijver voor talent
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet