• Don Roberto
    31
    Hoi allemaal!

Na lang lid te zijn geweest van het PokerCity forum (wat redelijk dood is gebloed) zoek ik een andere plek om mijn passie te delen; poker!

Mijn echte naam is Robert Mondelaars (nickname Don Roberto maar dat viel niet op ofzo :p), sinds 2012 gepakt door het pokervirus.
    In het begin deed ik weinig aan training en mezelf verbeteren. Al vrij snel had ik een paar mooie cashes te pakken, terwijl er toch wel heel veel fouten in mijn spel zaten (die niet altijd af werden gestraft omdat ik soms gewoon veel geluk had).
    Je denkt dan al gauw dat je op een hoog niveau zit, maar wordt uiteindelijk toch met je neus op de feiten gedrukt, waardoor ik steeds kritischer (naar mezelf) ben geworden.

Sinds een paar jaar ben ik veel serieuzer bezig met poker en ben ik het spelletje alleen maar leuker gaan vinden. Veel filmpjes bekijken, discussies voeren over handen en strategie en mijn toernooien analyseren met (poker)vrienden. Het meer kritisch naar mezelf kijken heeft zeker geholpen, en mijn resultaten zijn veel stabieler geworden de afgelopen twee jaar.

Door het hele jaar ga ik met name de HC series af, en stiekem hoop ik komende MCOP weer een geweldige run mee te maken!

Ik zal hier af en toe eens een handje plaatsen en deelnemen aan andere discussies.

En wie weet tot aan de tafels!

Groet,
    Robert(o)
  • Roy
    24
    Hey Robert,

Beetje late reactie van mij, maar welkom op ons forum. We hebben eerder dit jaar samen aan de ft bij de WPT Warmup gezeten. Was denk ik de eerste keer dat we samen hebben gespeeld.

Je input is altijd welkom en de komende tijd gaan we proberen om zoveel mogelijk spelers op dit forum te krijgen. Praat lekker mee en als je zelf een wat interessante handen hebt dan zijn die ook zeker welkom.

Groetjes Roy
  • Don Roberto
    31
    Hi Roy,
    Dank je, en klopt inderdaad. Dat doet me meteen denken aan mijn exithand, ik zal die vandaag of morgen eens posten want ik ben ook benieuwd hoe anderen tegenover die hand staan.

Ik plaats m asap in t juiste draadje.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube