• Roy
    24
    Welke series zijn jullie op dit moment allemaal aan het kijken?

Voor mij is het de komende tijd:
    - El Chapo (bezig met seizoen 2)
    - Casa de Papel seizoen 3 (is nog niet uit
    - Last Ship seizoen 5 (nu mee bezig)
    - Suits seizoen (moet ik nog aan beginnen)
    - Mocro Maffia (is nog niet uit)

Onlangs gekeken:
    - Limitless
    - Ozark seizoen 2
    - The Rain
    - Designated Survivor
    - Sons of Anarchy
    - Game of Thrones
    - Silicon Valley
    - The Sinner

Aanraders:
    - Banshee
    - 24
    - Prison Break
    - Flashforward
    - Dexter
    - Last Ship
    - Breaking Bad
    - Narcos
    - Entourage
    - Revenge
    - Scandal
  • BDubzZz86
    4
    Om even in te haken op wat hierboven geschreven staat zijn dit mijn series:

Komende tijd:
    Ozark (seizoen 2)
    Who is America

Onlangs gekeken:
    Game of Thrones
    The Walking Dead

Aanraders:
    Narcos - Gebaseerd op waar gebeurde verhaal gedurende de Pablo Escobar tijd (en wat daarna kwam).

Breaking Bad - Goeie vermakelijke show waarvan er maar 5 seizoenen zijn en de afleveringen ook niet waanzinnig lang duren.

Entourage - Gebaseerd op het leven van Mark Wahlberg (losjes). Erg leuke show om te kijken als je van goede humor houd en af en toe een beetje drama (eeeeh; Johnny Drama - inside joke).

Who is America - Nieuwe Sasha Baren Cohen show. Als je van Borat en dat soort sketches houd ga je dit hilarisch vinden. Echte interviews met Amerikaanse politieken figuren (en beroemdheden) om bij kapot te lachen.

--

Ben tegenwoordig zelf niet meer van de series want die duren ook zo lang :rofl: Ik open ook wel even een topic voor "Welke films hebben jullie reeds gekeken?"
  • Roy
    24
    Nice de eerste reactie op het forum!
  • Bas Rempt
    0
    Op dit moment:
    - Fear the walking Death
    - Better call Saul
    - Blacklist
    - The walking death
    - Preacher
    - Stranger things
    - Criminal minds

Balen dat het afgelopen is:
    - House md
    - Breaking bad
    - X-files
    - Heroes
    - Startrek Voyager
    - Person of interest
  • BDubzZz86
    4

Star Trek: Discovery is wel een vette show ook trouwens!
  • TeamPokerenAron
    0
    Ozark seizoen 2 net begonnen!
  • Jona
    2
    Aanrader tip: Farina ook op Netflix

Wereldberoemde drugssmokkel in Spanje!! :)
  • LagunaLoire
    3
    Lie to me
    Bojack Horseman
  • Roy
    24
    Nice Lie to me heb ik ook gekeken met Fleur, wel geinig.
  • Carla Gul
    2
    outlander is wel gaaf ..weer eens wat anders...verder de series die je opnoemt...en zit nu voor de 3e keer The Sons of Anarchie te kijken...( 86 afleveringen ) een van de beste series ever!!
  • Stijn Augustinus
    13
    The 100: hands down de beste serie die ik ooit heb gekeken. Heel gaaf.
  • Roy
    24
    SOA is inderdaad heel erg vet. Outlander zal ik eens naar gaan kijken. Ik zoek nog wel weer een nieuwe serie om met Fleur te kijken, want Casa de Papel gaat nog wel even duren volgens mij en Last Ship is maar 1 nieuwe aflevering per week.
  • Carla Gul
    2
    outlander is erg leuk voor Fleur!!
  • BDubzZz86
    4
    The 100 is ook idd erg leuk!
  • tendart72
    0
    Breaking bad, beste serie ooit gemaakt......
  • Rampie
    1
    Money Heist net afgekeken, hele vette serie.
    Nu verder met the last kingdom, kijkt lekker weg.
  • Wendy Wagemans
    0
    Zijn er toevallig ook mensen die de serie Tyrant gekeken hebben of kijken?

Over religie & vertrouwen, democratie & hierarchie, oorlog & idealen, liefde & loslaten, leven & dood.

Heel mooi in beeld gebracht hoe idealen kunnen "veranderen" wanneer emoties persoonlijk gemaakt worden. En hoe geloof belemmert om te vertrouwen, lief te hebben en los te laten. Over de prijs van democratie. De prijs van hierarchie.

Erg actueel (Oke, 15 jaar geleden was het ook al actueel helaas) en ja, uiteraard door een bepaalde bril geschreven maar het heeft zeker oom mij aan het nadenken gezet.
  • Roy
    24
    Fleur en ik zijn begin deze week met Broadchurch begonnen.

https://www.imdb.com/title/tt2249364/

Lijkt een beetje op The Sinner, Secret & Lies / True Detective.

Een moord in de eerste aflevering. Een dorp / gezin met veel geheimen en een rare detective die het moet oplossen. We hebben nu 2 afleveringen gezien en het is wel leuk.
  • Rampie
    1
    Broadchurch is echt super, word alleen maar leuker. Zeker doordat Alec een geval apart is. De verhaal lijn is uiteindelijk ook super, en totaal niet wat je verwacht.
  • Stijn Augustinus
    13
    Broadchurch is wel een goede serie inderdaad! Was al een paar jaar geleden te zien op RTL4 denk ik. Zeker het einde is erg goed.
  • Roy
    24
    Ja Fleur heeft gisteravond weer afleveringen zonder mij lopen kijken, dus heb een inhaalslag te maken.....
  • Roy
    24
    Broadchurch seizoen 1 afgekeken en inmiddels met seizoen 2 begonnen.
  • Michel Verkruijssen
    0
    Tsja, waar te beginnen? Er zijn zoveel hele goede serie's..... Ik downloadde altijd heel veel zodat ik met bepaalde series gelijk liep met de US. Tegenwoordig hou ik het (meestal) vooral bij Netflix.
    Actie, Detective en Science Fiction zijn mijn favoriete genre's.

Hieronder een greep uit wat ik absolute aanraders vind. En ik weet zeker dat ik nog heel veel vergeet.....

Detectives:
    Sherlock
    Endeavour
    Luther
    The Fall

Actie
    24
    Designated Survivor
    Prison Break

Science Fiction
    Altered Carbon
    Star Trek Discovery
    Black Mirror
    Travelers
    Stranger Things
    Gotham
    3% (Braziliaans, maar een echte aanrader)
    Flashforward
    V (2009)
    Battle Star Galactica (2004)
    Person of Interest

Drama
    House
    Suits

Tegenwoordig focus ik me op één serie tegelijk. Ik kijk meestal één of twee aflevering tijdens en na het eten. Op dit moment is dat Mindhunter. Dit speelt zich af in de jaren 70. De FBI probeert voor het eerst gedragsanalyse los te laten op seriemoordenaars. Ik hou wel heel erg van de sfeer uit die tijd.
  • PokerBratster
    0
    Momenteel La casa de Papel, halfweg seizoen 1 en zeker niet slecht.

Onlangs gezien: Suits (in spanning aan het wachten op nieuwe afleveringen op netflix)

Langer geleden al gezien: GOT, Breaking Bad, Fargo, Scandal
  • Roy
    24
    Ben met Broadchurch seizoen 3 begonnen. Last Ship nog steeds in volle gang en El Chapo seizoen 3.

Is hier misschien iemand met een videoland account? Ik wil graag mocro maffia kijken, maar beetje onzin om voor één serie abonnement af te sluiten.
  • Rampie
    1
    Eerste 30 dagen zijn gratis bij Videoland, je kan daarna gewoon opzeggen.. :)
  • Roy
    24
    Klopt maar dat heb ik al een keer gedaan toen ik nog in Nijmegen woonde voor de 12 van Oldenheim.

Misschien kan ik nu nog wel een proef abonnement afsluiten via de naam van mn vriendin op ons nieuwe adres in Arnhem.
  • Jacobus
    0
    el chapo:)

Omdat ik me zo als me zelf zie!
  • Don Roberto
    31
    Ik ben begonnen aan The Sinner 2. Deel 1 vond ik in ieder geval geweldig. Het feit dat het (voor mij) niet voorspelbaar was waar het naar toe ging maakte de serie erg sterk.

Heeft iemand nog een leuke tip voor een ijzersterke horror/thriller. Heb zelf wel naar The American Horrorstory gekeken en was begonnen aan The Haunted House of Hill (of zoiets) maar dat kon me niet echt helemaal raken. Met standaard schrikmomenten of hier en daar slashen raak je me niet meer.
    Wat dat betreft vond ik (maar dat waren films) The Conjuring 1 & 2 wel echt heel goed maar halen veel films en series dat niveau niet heb ik het idee.

Black Mirror vind ik trouwens ook heel gaaf, al nam het laatste seizoen wat af in kracht.
  • Roy
    24
    El Chapo helemaal afgekeken. Ben met Narcos begonnen in het vliegtuig naar Vegas maar kwam er niet echt doorheen.

Met Fleur Bodyguard gekeken, prima serie.

Daarna Sinner seizoen 2 gekeken. Ook weer goed.

Ook zin in nieuw seizoen true detective. Ben niet zo van de politieseries etc, maar sinner, true detective en secrwt and lies vond ik toch wel vet.

Ben nu Dogs of Berlin aan het kijken. Duitse serie op netflix of criminaliteit rondom duitse voetbal / voetbalwedden / turkse / oostblok maffia. Erg vet.
  • Stijn Augustinus
    13
    'Ik weet wie je bent', hele goede serie op NPO3.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet