• Roy
    24
    Arne Peijer is op 30 december 2018 plotseling overleden aan een hartstilstand. Hij is 51 jaar geworden. Ik kende Arne niet echt persoonlijk, maar hij heeft de afgelopen 4 jaar regelmatig aan onze Poker Series meegedaan. Tijdens het eerste seizoen van onze toernooiserie won hij een halve finale ticket bij de voorronde in Leiden.

Het was altijd gezellig om Arne erbij te hebben en hij leek het ook altijd erg naar zijn zin te hebben. Arne was er al vanaf het eerste seizoen bij en hij had zich ook alweer voor de kickoff van seizoen 5 ingeschreven.

Ik wens zijn nabestaande heel erg veel succes bij de verwerking van dit vreselijke verlies. Mensen die Arne kende, maar ook mensen die hem niet kende kunnen hieronder een berichtje achterlaten.

Arne.jpg

49211017_2529947670355100_2898229066458988544_n.jpg
  • Jona
    2
    thanks ..ik was bij crematie van Arne geweest afgelopen dinsdag. Het was echt ontroerend voor familie en vrienden.

RIP Arne!!
  • Antonie Zom
    0
    ja dank je wel roy, hij had het inderdaad altijd naar zijn zin, en keek er altijd naar uit om weer een toernooitje te spelen.we hadden samen ook geboekt voor rozvadov omdat we het vorig jaar ook zo naar ons zin hadden gehad. we zullen daar een kaarsje voor hem opsteken.
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet