• Roy
    24
    Bart Peters is op 1 januari 2019 overleden. Via zijn vrienden die weer in contact staan met de familie hebben we wel wat informatie gekregen, maar omdat het allemaal al erg genoeg is vind ik het niet gepast om iets over de doodsoorzaak van Bart te schrijven.

Ik weet op dit moment niet hoe oud Bart is geworden, maar zodra deze informatie bekend is kan ik dit bericht altijd nog aanpassen.

Ik heb Bart een aantal maanden geleden leren kennen via de Poker Series. Ik weet nog goed dat wij in Nijmegen aan het opbouwen waren en de eerste tafel stonden pas net toen er al 3 jongens binnenkwamen. Dit waren Bart Peters, Michel Lahaye en hun andere pokervriend. Ze waren met de trein vanuit Zuid Limburg naar Nijmegen gekomen om voor de eerste keer aan de Poker Series mee te doen.

Die andere vriend lag er heel snel uit, maar Bart en Michel streden vol om de tickets. Bart zou het uiteindelijk niet redden, maar Michel wist wel een ticket te winnen. Na het toernooi bleven de jongens nog een biertje drinken alvorens ze aan de lange reis zouden beginnen. Ik heb ze toen aangeboden ze op het station in Nijmegen af te zetten, want anders moesten ze eerst met de bus en daarna nog met de trein. Ze zijn toen meegereden en het was echt een autorit om nooit te vergeten. Ze hadden aardig wat biertjes op en het duurde niet lang voordat ze uit het raam hingen om naar de Nijmeegse studentes te roepen.

Twee dagen later waren Michel en Bart in Gouda om daar alweer aan de volgende voorronde mee te doen. Deze keer waren ze zelf met de auto gekomen, want om 0:00 nog van Gouda naar Zuid-Limburg is niet echt een optie met de trein.

Michel won het toernooi en plaatste zich direct voor de grote finale. Ik heb ze daarna nog vaker bij de voorrondes gezien zoals in Venlo, waarbij helaas geen tickets werden gewonnen door de heren.

Het was altijd gezellig om die gasten erbij te hebben en het is zeer spijtig voor zijn familie en vrienden dat Bart er niet meer is.

49479728_2301216550113650_2490289555106693120_n.jpg
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube